کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ پاوربانک محبوب در دیجی کالا (۱ آذر ۱۴۰۱)

این روزها بهره‌گیری از شارژرهای قابل‌حمل یا پاوربانک اهمیت قابل توجهی بین کاربران گجت‌های هوشمند پیدا کرده است. پاوربانک‌ها در ابعاد، شکل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند که طبیعتاً بازه‌‌های قیمتی گوناگونی هم دارند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ پاوربانک دیجی کالا که نسبت به بقیه محبوب‌تر بوده و بازدید بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی‌ کالا از پاوربانک‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند.

۱. پاوربانک لیتو مدل LP-33 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک LP-33 دارای ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و نمایشگر LCD آن سطح باتری و وضعیت شارژ را در یک نگاه نشان می‌دهد. با توجه به اینکه در آینده‌ی نزدیک نسل جدید گوشی‌های هوشمند، با سرعت شارژ ۲۲.۵ وات به بالا شارژ خواهند شد، کمپانی لیتو پیشرفته‌ترین تکنولوژی را در ساخت پاوربانک به‌کار گرفته و پاوربانکی با توان خروجی ۲۲.۵ وات تولید کرده است. ظرفیت ۵۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن هم این امکان را به شما می‌دهد که دستگاهتان را چند بار شارژ کنید. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. پاوربانک انرجایز مدل UE30057PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

این پاوربانک انرجایز دارای ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که سه خروجی شامل ۲ پورت USB-A هوشمند و ۱ پورت USB-C را دارد. پورت USB-C این دستگاه، از شارژ سریع برای سامسونگ، هوآوی و سایر دستگاه‌های سازگار با سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک مجهز به نشانگر LED توان خروجی ۲۲.۵ واتی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این پاوربانک با کیفیت را با قیمت ۱,۲۲۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
لیست لوازم جانبی موبایل که باید همزمان با گوشی بخرید

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. پاوربانک شیائومی مدل Mi Power Bank 2 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

در پاوربانک Mi Power Bank 2 یک باتری به ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار داده شده است. این پاوربانک از دو خروجی USB بهره می‌برد و قادر است دو دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند. با توجه ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، انتظار می‌رود که این محصول وزن زیادی داشته باشد اما شیائومی با بدنه پلاستیکی و باتری لیتیومی این وزن را تا حد امکان کاهش داده تا حمل این پاوربانک به راحتی میسر شود. این محصول با قیمت ۵۹۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. پاوربانک یوسمز مدلpower bank PB9 Mini با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک یوسمز مدل «PB9 mini» با ظرفیت اسمی ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت و وزن ۱۹۰ گرم دارای یک باتری لیتیوم‌ پلیمری بوده که عمر مفید بسیار خوبی نیز دارد. میزان شارژ پاوربانک PB9 mini با استفاده از نشانگر LED نمایش داده می‌شود. شارژر همراه یوسمز مدل «PB9 mini» قابلیت شارژ دو دستگاه به طور همزمان را از دو خروجی خود دارد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۴۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. پاوربانک ریمکس مدل RPP-199 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

این محصول ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی برای شارژ تمام تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌، GPS، دوربین‌ها و موارد دیگر بسیار مناسب است و از دو درگاه شارژ Micro USB و USB Type-C جهت شارژ بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از تکنولوژی Quick Charge ۳.۰، فناوری USB PD و چراغ‌قوه آن اشاره کرد. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه فست شارژ گوشی سامسونگ را غیر فعال کنیم؟

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. مگ‌سیف باتری پک اپل ظرفیت ۱۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت

پک باتری مگ‌سیف به طور مغناطیسی به پشت سری آیفون ۱۲ و ۱۳ متصل می‌شود و آن‌ها را شارژر می‌کند. این باتری با استفاده از یک کابل لایتنینگ شارژ می‌شود و می‌توانید آن را هم‌زمان به آیفون نیز متصل کنید و گوشی را با آن شارژ کنید. زمانی که باتری پک مگ‌سیف به آیفون متصل باشد و خود آیفون به آداپتور ۲۰ نیز متصل باشد، آیفون با توانی نسبتا کمتر در مقایسه با توان حداکثری ۲۰ وات شارژ شده و به صورت همزمان، باتری پک با توان بسیار کم و به صورت معکوس شارژ خواهد شد. شما کاربران دیجی‌ کالا مگ می‌توانید این محصول شرکت اپل را با قیمت ۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. شارژر همراه روموس مدل PEA57 ظرفیت ۵۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت

اگر به دنبال یک پاوربانک حجیم و باکیفیت هستید، برند روموس مدل PEA57 را با ظرفیت ۵۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به شما پیشنهاد می‌کند. این پاوربانک با شارژ کامل می‌تواند تا ۱۲ بار گوشی آیفون ۱۱ را شارژ کند. پاوربانک PEA57 دارای سه ورودی است و می‌توان به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کرد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۳,۰۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. شارژر همراه لیتو مدل LP-35 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP-35 ده هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارند. این پاوربانک بسیار سبک بوده و وزن آن به ۲۲۰ گرم می‌رسد. جنس بدنه‌ی این کالا پلاستیکی بوده و به سرعت محصولات هوشمند شما را شارژ می‌کند. در نهایت باید به سه درگاه USB-C این پاوربانک اشاره کنیم. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۵۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور سیم کارت سوخته را تشخیص دهیم؟ (چرا سیمکارت میسوزد؟)

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. پاوربانک انرجایزر مدل UE20058 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی USB است؛ یعنی شما می‌توانید دو دستگاه متفاوت را به‌صورت هم‌زمان شارژ نمایید. این محصول انرجایز دارای دو پورت ورودی است که یکی از آن‌ها micro USB و دیگری USB-C است. یک نمایشگر LCD روی این پاوربانک دیده می‌شود که میزان شارژ باقی مانده را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۷۴۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی کالا

۱۰. پاوربانک کلومن مدل KP-012 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

مدل KP-012 یک محصول باکیفیت از شرکت کلومن است که ظرفیتی معادل ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد. این شارژر همراه می‌تواند گوشی موبایل شما را با توان ۲۰ واتی شارژ کند. برای این پاوربانک ۲ خروجی USB-A و یک خروجی USB-C در نظر گرفته شده است. جنس پلاستیک این محصول به گونه‌ای است که از دست سر نمی‌خورد و ابعاد آن حمل‎‎‌ونقل این مدل را آسان می‌کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان از طریق فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا