لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

۱۰ ماوس محبوب در دیجی کالا (۵ آبان ۱۴۰۱)

این روزها ما برای انجام بسیاری از کارهای روزانه‌ی خود وابسته به کامپیوترها هستیم. در واقع می‌توان گفت برای انجام هر کاری، از حساب و کتاب هزینه‌‌ها گرفته تا سرگرمی و رسیدگی به وظایف کاری، می‌توانیم روی کامپیوترها حساب کنیم، و هیچ کامپیوتری بدون ماوس کامل نیست. در واقع ماوس، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای هر کامپیوتر است که انجام بسیاری از کارها بدون وجود آن ممکن نخواهد بود. بنابراین خرید و استفاده از ماوس مناسب و با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۱۰ ماوس محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

تولیدکنندگان ماوس به خوبی می‌دانند با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف تا چه حد می‌توانند بر تجربه‌ی کاربران تاثیر بگذارند. بنابراین اگر امروز نگاهی به بازار ماوس‌ها داشته باشید، می‌توانید این محصولات را با امکانات و قابلیت‌های گوناگون و همچنین در بازه‌های قیمتی متفاوتی پیدا کنید. شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت ماوس در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید ماوس را دارید از شما دعوت می‌کنیم که با دیجی کالا مگ همراه باشید.

۱. ماوس بی‌سیم اپل Magic Mouse 2

تکنولوژی Multi-Touch همانند نسل قبلی در این ماوس نیز مورد استفاده قرار گرفته است. وجود این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که با تکان دادن انگشتانتان بر روی ماوس صفحات مختلف را اسکرول کنید. تکنولوژی‌های برقراری ارتباط مثل قابلیت Multi-Touch و حذف برخی از ویژگی‌ها مثل باطری، به بهتر شدن نحوه ارتباط تاثیر به سزایی گذاشته است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲,۴۴۷,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین روش انتقال اطلاعات واتس اپ به گوشی دیگر + انتقال اطلاعات واتساپ به گوشی جدید

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. ماوس بی‌سیم مخصوص بازی ایسوس مدل Asus ROG Spatha With Charging Dock

این ماوس علاوه بر ظاهر بی‌نقص و بسیار زیبایی که دارد، در عملکرد هم بسیار بی‌نقص و بی‌نظیر است. شما می‌توانید از این ماوس به صورت دوگانه با سیم و بی‌سیم استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌ها این ماوس می‌توان به ۶۷ ساعت عمر باتری در حالت بی‌سیم با RGB خاموش، نورپردازی ROG Paracord و Aura Sync RGB، سوئیچ Omron با دوام ۲۰ میلیون کلیک، میکرو سوئیچ‌های ROG 6 و حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. شرکت سازنده، این محصول را جزو مدل‌های مخصوص بازی معرفی کرده است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶,۸۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. ماوس ریزر مدل Basilisk Ultimate With Dock

ماوس ریزر Basilisk Ultimate یک ماوس بی‌سیم است که در کنار دقت بالا، زمان تأخیر و لگ بسیار کوتاهی دارد. با کمک فناوری HYPERSPEED ریزر، این ماوس ۲۵ درصد سریع‌تر از سایر فناوری‌های بی‌سیم موجود عمل می‌کند، به لطف سرعت انتقال سریع، تأخیر بسیار کم کلیک و تغییر فرکانس یکپارچه در شلوغ‌ترین محیط‌ها، حتی متوجه نخواهید شد که در حال بازی با یک موس بی‌سیم هستید. Razer Basilisk Ultimate دارای صفحه‌ای قابل دسترس در قسمت زیرین ماوس است که امکان تغییر مقاومت چرخ اسکرول آن را در اختیارتان می‌گذارد. این محصول با قیمت ۶,۷۳۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. ماوس شیپادو مدل X3

این ماوس گیمینگ بسیار خوش دست و نرم بوده و برای دستان شما خستگی ایجاد نمی‌کند. کفی این ماوس از جنس استیل بوده و به‌راحتی روی پد ماوس می‌لغزد که برای گیمرها بسیار کاربردی است. با هر حرکت موس رنگ نور ال ای دی آن عوض می‌شود. گفتنی است X3 دارای حسگر اپتیکال و ۶ کلید است و سری USB خاص و مقاومی دارد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل اپل iPhone 7 Plus

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماوس دیجی کالا

۵. ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 Hero Play Advanced

شرکت لاجیتک به همراه این ماوس گیمینگ، نرم‌افزار مخصوصی ارائه کرده که به کمک آن می‌توان هر  کدام از کلیدهای ماوس را برای انجام فعالیت خاصی در نظر گرفت تا سرعت انجام فعالیت‌ها تا حد زیادی افزایش یابد. در قسمت انتهایی ماوس لوگوی شرکت لاجیتک مشاهده می‌شود که دارای نور پس‌زمینه است. رنگ این نور را می‌توان به کمک نرم‌افزار ارائه‌شده تغییر داد. یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام تهیه‌ی یک ماوس برای بسیاری از کاربران حرفه‌ای میزان دقت ماوس است که با DPI شناسایی می‌شود. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲,۵۶۴,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. ماوس بی سیم مافی مدل M3

ماوس‌ بی‌سیم مافی مدل M3، یک ماوس بی‌سیم و با کیفیت است. این ماوس مجهز به ۴ کلید بوده و دارای حسگر اپتیکال است. انرژی مورد نیاز این ماوس‌ به وسیله‌ی ۲ عدد باتری قلمی سایز AA تامین می‌شود. این ماوس از اکثر نسخه‌های سیستم عامل‌ پشتیبانی می‌کند و می‌توان با خیال راحت، مدت‌ها با آن کار کرد. این ماوس دارای دکمه تغییر DPI بوده و می‌توان با استفاده از آن دقت ماوس را تغییر داد. شما کاربران دیجی‌کالا مگ می‌توانید این محصول شرکت زویا را با قیمت ۳۵۰,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماوس دیجی کالا

۷. ماوس بی‌سیم تسکو مدل TM 690W

ماوس بی‌سیم تسکو مدل TM-690W محصولی با کیفیت از شرکت تسکو است که با استفاده از دانگل بلوتوث به کامپیوتر یا تبلت شما متصل می‌شود. دقت این ماوس را می‌توانید در سه حالت ۸۰۰Dpi – ۱۲۰۰Dpi – ۱۶۰۰Dpi تنظیم نمایید. منبع تغذیه این ماوس یک باتری قلمی سایز AA است. فرکانس کاری این ماوس ۲.۴ گیگاهرتز است و به حسگر اپتیکال مجهز است. شما می‌توانید این محصول پرفروش شرکت تسکو را با قیمت ۱۴۷,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
تعمیر پیکسل سوخته صفحه نمایش گوشی اندروید و آیفون

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. ماوس مایکروسافت مدل ۲۰۱۷ Surface Arc

ماوس Surface Arc 2017 برای استفاده طولانی‌مدت طراحی و تولیدشده است. این محصول با استفاده از فناوری بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌شود و از سطحی خمیده به شکل ارگونومیک با حجم و اندازه‌ای بالانس شده بهره می‌برد. اسکرول کردن با Surface Arc لذت‌بخش است؛ به‌طوری که می‌توانید با لمس یک، دو یا حتی سه انگشت در هر جایی در نزدیکی نیمه بالایی ماوس عمل اسکرول کردن عمودی و افقی را به‌راحتی انجام دهید. ماوس Surface Arc از مواد اولیه بسیار با کیفیتی ساخته شده است که دوام این محصول را به میزان زیادی بیشتر کرده‌اند. آن دسته از کاربران که از تاچ‌پد بی کیفیت لپ‌تاپشان خسته شده‌اند، می‌توانند با قیمت ۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا این محصول فوق مدرن و تراز اول را تهیه کنند که تا سال‌ها نیاز آن‌ها را به تهیه ماوس باکیفیت برطرف می‌کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماوس دیجی کالا

۹. ماوس گیمینگ جنیوس M8-610

سری Genius Scorpion M8-610 Gaming از مدل‌های شرکت جنیوس است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و آزادی تحرک و راحتی هر چه بیشتر را به کاربران ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ماوس پیشرفته و حرفه‌ای می‌توان به ارزش بالای خرید در برابر قیمت بسیار مناسب، عملکرد و راحتی، طراحی و ارگونومی عالی، کیفیت ساخت بالا، امکانات و قابلیت‌‌های فراوان، کیفیت ساخت بالای قطعات داخلی و بیرونی و لذت هر چه بیشتر در عملیات‌های حرفه‌ای و معمولی اشاره کرد. شما می‌توانید این ماوس را با قیمت ۱,۰۱۵,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
با تکنولوژی UWB آشنا شوید

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. ماوس مخصوص بازی بلادی مدل A_90

این ماوس ۸ کلید دارد که عمر میکرو سوئیچ آن برابر با ۲۰ میلیون کلیک است؛ در نتیجه از طول عمر بالایی بهره می‌برد. ماوس بلادی ۳ حالت تیراندازی برای دکمه‌ی چپ دارد که در بازی‌های تیراندازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این محصول سنسور اپتیکال به کار برده شده تا رزولوشن ۴۰۰۰ CPI را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این ماوس را با قیمت ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا