لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

۱۰ اسپیکر بلوتوثی محبوب در دیجی کالا (۲۳ شهریور ۱۴۰۱)

طی سال‌های اخیر برقراری اتصال از طریق بلوتوث بسیار رایج شده است. این موضوع به ویژه در رابطه با پخش موسیقی از طریق اسپیکر و هدفون‌ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌ است. اسپیکرهای بلوتوثی دیوایس‌های بسیار خوبی برای لذت بردن از موسیقی در هر زمان و هر مکان به شمار می‌آیند. این محصولات به راحتی حمل می‌شوند و همچنین به آسانی می‌توان آن‌ها را به گجت‌های هوشمند نظیر موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، کامپیوتر و… متصل کرد. اسپیکرهای بلوتوثی کالاهای بسیار پرتقاضا و پرکاربردی هستند و در ابعاد، شکل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند که طبیعتاً بازه‌‌های قیمتی گوناگونی هم دارند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا که نسبت به بقیه محبوب‌تر بوده و بازدید بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی کالا از اسپیکرهای بلوتوثی در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوثی را دارید از شما دعوت می‌کنیم که این مقاله را بخوانید.

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۱. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK22

اسپیکر LK-22 نسل جدید اسپیکرهای کمپانی LEITU است. این اسپیکر دارای طراحی بسیار زیبا و متفاوتی است و به شکل جذابی لوگوی لیتو بر روی آن حک شده است. در طراحی این اسپیکر از استایل خیابانی الهام گرفته شده  و می‌توانید آن را داخل جیب خود حمل کنید. در قسمت بالای این اسپیکر یک قلاب یکپارچه حلقه‌ای وجود دارد که حمل اسپیکر را آسان‌تر می‌کند. این اسپیکر از صدایی با وضوح عالی و بیس‌های کوبنده بهره می‌برد. برای اتصال به این اسپیکر می‌توانید از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم متصل شده و موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. این اسپیکر قابل حمل مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است که می‌تواند تا ۳ ساعت نیروی مصرفی اسپیکر را تامین کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۴۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۲. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-27

اسپیکر «LK-27» محصولی از شرکت «لیتو» است. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی متصل می‌شود. توان خروجی این اسپیکر شرکت لیتو برابر با ۵ وات و فرکانس پاسخ‌گویی در آن بازه‌ی ۱۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. اسپیکر لیتو مدل LK-27 طراحی دایره‌ای شکل دارد که این موضوع باعث می‌شود هم بتوان از آن مانند یک اسپیکر دسکتاپ و هم به عنوان یک اسپیکر قابل حمل استفاده کرد. برای حمل آسان‌تر شرکت لیتو این اسپیکر را به یک بند تجهیز کرده است. این اسپیکر انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا ۲ الی ۳ ساعت به پخش‌ موسیقی به‌طور مداوم پرداخت. شما کاربران دیجی کالا مگ می‌توانید این محصول با کیفیت را با قیمت ۳۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس ۵G در راه است

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۳. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی‌اند‌جی مدل Tg-113

JBL TG-113 با داشتن ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب در ساخت، یک اسپیکر با قیمت مناسب به شمار می‌رود که حداکثر توان آن ۱۰ وات است. در قسمت بالایی و کناری این محصول، بندی قرار داده شده که شما با وصل کردن آن به لباس یا کوله‌ی خود، می‌توانید TG-113 را به راحتی جابجا کنید. وزن اسپیکر حدود ۵۱۲ گرم است. این اسپیکر بلوتوثی در برابر آب مقاوم است. شما می‌توانید با متصل کردن گوشی هوشمند خود یا رایانه شخصی که دارای بلوتوث باشد، از این اسپیکر بدون نیاز به اتصال مستقیم استفاده کنید. نسخه‌ی بلوتوث به کار رفته در این اسپیکر، ورژن ۳٫۰ + EDR است. TG-113 قابلیت پخش رادیو FM را هم دارد. این محصول با قیمت ۱۰۸,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. اسپیکر قابل حمل کلومن مدل K-S110

اسپیکر بلوتوثی مدل K-S110 محصول کاربردی از سری اسپیکرهای کمپانی کلومن است که با به کار بردن متریال سیلیکونی در دو سر اسپیکر، این محصول را در مقابل ضربه مقاوم ساخته است. این محصول دارای یک طراحی ویژه است که صدای ۳۶۰ درجه، با کیفیت و همراه با بیس مناسب را برای جشن‌ها و مهمانی‌های شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این محصول افکت‌های رنگی در دو سر اسپیکر است که جلوه‌ی زیبایی به ظاهر آن بخشیده است. برخورداری از باتری با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ و گواهی استاندارد IP-X4 این اسپیکر را به محصولی کارآمد تبدیل کرده است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۵۴۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
سریع ترین راه برای تمیز کردن کیف تلفن همراه در خانه

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13

جدیدترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی تنها ۲۵۳ گرم وزن داشته و با یک بند خاص همراه شده است که حمل و جابجایی آن را برای شما بسیار آسان کرده است. این اسپیکر با توان خروجی کلی ۵ وات خود با وضوح بالایی صدا را در محیط پخش می‌کند. گواهی IP67، این اسپیکر را در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات خاک مقاوم کرده است. این محصول سونی برای برقراری اتصال بی‌سیم به فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ مجهز شده است. به ازای هر بار شارژ کامل این اسپیکر، می‌توانید حداکثر تا ۱۶ ساعت از پخش موسیقی آن لذت ببرید. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۶. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل Flip 5

توان خروجی این اسپیکر شرکت JBL برابر با ۲۰ وات و فرکانس پاسخ‌گویی آن بازه‌ی ۹۰ هرتز تا ۴۰ کیلو هرتز است. شرکت JBL این اسپیکر را به یک میکروفن داخلی تجهیز کرده تا به کمک آن بتوان به تماس‌های دریافتی نیز پاسخ داد. اسپیکر Flip 5 در برابر نفوذ مایعات مقاوم است و به راحتی می‌توان آن‌ را زیر آب برد. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا ۱۲ ساعت به پخش‌ موسیقی به‌طور مداوم پرداخت. برای شارژ کامل این اسپیکر تنها به ۲.۵ ساعت زمان نیاز است و از تفاوت‌های اساسی این محصول با مدل قبلی میتوان به شارژ سریع‌تر با پورت TYPE-C اشاره کرد. شما کاربران دیجی‌کالا مگ می‌توانید این محصول شرکت JBL را با قیمت ۲,۶۸۹,۰۰۰
 تومان خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی 4 مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۷. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل PARTY BOX 710

اسپیکر JBL PartyBox 710 با ۸۰۰ وات قدرت و سبک‌‌‌‌های نورپردازی مناسب، می‌تواند موسیقی‌‌‌‌های شما را در کیفیتی عالی، ارائه نماید. می‌توانید نور را با ضربات موسیقی هماهنگ کنید تا فضایی زیبا همراه با صوتی دلنشین داشته باشید. این اسپیکر با استفاده از دو توییتر ۶۹.۸ میلی‌متری با کمترین میزان نویز و دو درایور ۲۰۳ میلی‌متری با حساسیت بالا، خروجی قدرتمند و شگفت انگیز ۸۰۰ وات را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود، صوتی در کیفیت بالا و تعادل کامل در تمامی سطح‌‌‌‌های صدا، Low، Mid، High را دریافت کنید. این اسپیکر از گواهینامه بین المللی IPX4 بهره می‌برد و مجهز به دسته و چرخ برای راحتی در حمل نیز است. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت ۳۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل charge 5

اسپیکر پرتابل و بلوتوثی JBL Charge 5 نسل جدید اسپیکرهای سری شارژ از برند محبوب جی‌بی‌ال است. جی‌بی‌ال در سری جدید اسپیکر شارژی خود از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ که جدیدترین نسخه در حال حاضر است استفاده کرده و این اسپیکر حرفه‌ای از صدای قدرتمند و شفافی بهره م‎ی‌برد. یک عدد ووفر Racetrack-Shaped به همراه توئیتر جداگانه و پسیو رادیاتورهای دوگانه در کنار هم تجربه‌ی صوتی جدید و بی‌نظیری را برای شما فراهم می کنند و فرکانس‌های بیس و میدرنج در این اسپیکر از طریق ۱ عدد ووفر ۵۲ در ۹۰ میلی‌متری با توان خروجی ۳۰ وات RMS و فرکانس‌های تریبل نیز توسط ۱ عدد توئیتر ۲۰ میلی‌متری با توان خروجی ۱۰ وات RMS پخش می‌شوند. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه بفهمیم که تلفن یا LCD لمس شده است؟

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-36-DB

اسپیکر MDZ-36-DB از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی شیائومی است که به عنوان یک اسپیکر پرتابل روانه بازار شده است. این اسپیکر دارای یک باتری لیتیوم یونی ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند با هر بار شارژ کامل، تا ۱۳ ساعت ( با ولوم صدای ۵۰٪) برای شما صدا پخش کند. شارژ این باتری فقط حدود ۴ ساعت زمان می‌برد و از طریق پورت Type-C تعبیه شده در زیر درپوش ضد آب اسپیکر شارژ می‌شود. همچنین کنار درگاه شارژ، یک پورت AUX نیز قرار دارد تا بتوانید با سیم هم به این اسپیکر متصل شوید. صدای با کیفیت و شفاف این اسپیکر از دو بلندگوی ۸ واتی سرچشمه می‌گیرد که موجب شده این اسپیکر دارای قدرت پخش صدای ۱۶ واتی باشد. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت ۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل Partybox Encore Essential

اسپیکر جدید جی‌بی‌ال با نام JBL PartyBox Encore؛ محصولی بسیار قدرتمند، قابل حمل، کاملا ضد آب است و امکان استفاده در کنار استخر و یا ساحل را دارد. این اسپیکر دارای توان خروجی ۱۰۰ وات واقعی است که با حجم کوچک خود، چنین عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. اسپیکر جی‌بی‌ال partybox encore مجهز به باتری با توان پخش ۶ ساعت به صورت مداوم است که این باتری پرظرفیت، تنها در ۱.۵ ساعت شارژ می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول شرکت جی‌بی‌ال می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱، سازگاری با اپلیکیشن JBL Partybox و قابلیت اتصال USB و کابل Aux اشاره کرد. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت ۱۱,۲۲۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا