لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

گلکسی M04 و A04e یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شدند

به‌تازگی شاهد حضور دو گوشی اقتصادی گلکسی M04 و گلکسی A04e در پایگاه داده بلوتوث SIG بودیم که این یعنی به رونمایی از آن‌ها نزدیک‌تر شده‌ایم.

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد دو گوشی اقتصادی دیگر را هم به سبد محصولات ارزان‌قیمت خود اضافه کند. این دو محصول تحت عنوان گلکسی A04e و گلکسی M04 شناخته می‌شوند و به‌تازگی در پایگاه داده وب‌سایت صدور گواهی بلوتوث SIG هم دیده شده‌اند.

سامسونگ در حالی قصد دارد از این دو گوشی رونمایی کند که چند ماه قبل از دو مدل گلکسی A04 و A04s هم رونمایی کرده بود. مدل‌های جدید از بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برند اما از مشخصات فنی دقیق آن‌ها اطلاعات زیادی در اختیار نداریم. البته در ماه آگوست بود که A04e در گیک‌بنچ دیده شد و آنجا بود که متوجه شدیم پردازنده‌ای که به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش خواهد کرد، هلیو G35 خواهد بود.

هلیو G35 پردازنده‌ای ۱۲ نانومتری است که از ۸ هسته از نوع Cortex-A53 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز بهره می‌برد. تراشه‌ای که با توجه به نوع هسته آن می‌توان متوجه شد که برای داشتن تجربه‌ای حداقلی از سیستم‌عامل اندروید مناسب است و نباید انتظار زیادی از آن داشت.

گلکسی A04e M04

همچنین با استناد بر همین بنچمارک می‌توانیم بگوییم در کنار این تراشه، ۳ گیگابایت رم هم برای گلکسی A04e در نظر گرفته خواهد شد. حال آیا ترکیب سخت‌افزاری دیگری هم برای این گوشی در نظر گرفته می‌شود یا خیر پرسشی است که برای پاسخ آن باید منتظر بمانیم.

به احتمال زیاد دقیقا همین مشخصات را برای گلکسی M04 هم باید شاهد باشیم چرا که این گوشی هم اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ و با همین مشخصات دیده شده است. بخش دیگری که این دو گوشی در آن کاملا مشابه خواهند بود رابط کاربری و سیستم‌عامل است که اگرچه خبر خاصی در رابطه با این موضوع منتشر نشده اما به احتمال بسیار فراوان باید شاهد اندروید ۱۲ باشیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ ظاهرا روی یک هدست واقعیت افزوده کار می‌کند

از بابت تاریخ رونمایی و عرضه‌ی دقیق گلکسی A04e و M04 خبری نداریم اما با توجه به اینکه این دو گوشی در مرحله‌ی دریافت گواهی قرار دارند، انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ رسما راهی بازار شوند.

منبع: Gizchina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا