لوازم جانبی

چگونه گوشی را از حالت ریکاوری خارج کنیم؟

چگونه گوشی را از حالت ریکاوری خارج کنیم؟ این سوال اکثر کاربران اندرویدی است؛ هنگامیکه کاربران برای انجام پاک کردن کش گوشی، بکاپ‌گیری، ریست فکتوری و بازگردانی اطلاعات به بخش ریکاوری می‌روند، ممکن است به راحتی نتوانند از این بخش خارج شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا چگونگی خارج شدن از حالت ریکاوری را با هم مرحله به مرحله بررسی کنیم.

آموزش خارج شدن از حالت ریکاوری در گوشی‌های اندرویدی _ جانبی

آموزش خارج شدن از حالت ریکاوری در گوشی‌های اندرویدی

از بخش ریکاوری که هم اکنون آنجا هستید، صفحه‌ی بالا را مشاهده می کنید. گزینه‌ی “reboot system now” را انتخاب کنید تا گوشی شما دوباره راه‌اندزی شود. در این حالت در کمتر از 1 دقیقه گوشی شما بعد از راه‌اندازی مجدد از حالت ریکاوری خارج می‌شود. اما ممکن است بسیاری از کاربران همچنان با انجام مراحل فوق نتوانند از حالت ریکاوری خارج شوند. برای این دسته از این کاربران استفاده از نرم افزار Broken Android Data Extraction را پیشنهاد می‌کنیم. در صورتیکه کابل شارژ شما دچار ایراد شده است جهت خرید لوازم جانبی موبایل خود از جمله کابل شارژ به فروشگاه جانبی مراجعه کنید.

  آموزش خارج شدن گوشی از حالت ریکاوری با ویندوز _ جانبی

آموزش خارج شدن گوشی از حالت ریکاوری با ویندوز

ابتدا نرم افزار Broken Android Data Extraction را دانلود و روی ویندوز خود نصب کنید. گوشی خود را با کابل به لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید. بعد از شناسایی گوشی توسط کامپیوتر و اتصال به سیستم خود از پنل سمت چپ گزینه‌ی Broken Android Data Extraction را انتخاب و سپس روی دکمه start کلیک کنید. چند لحظه صبر کنید. در صفحه‌ی بعد مدل دستگاه خود را از منوی کشویی انتخاب و تیک گزینه‌ی  I agreeرا انتخاب و گزینه‌ی confirm  را کلیک کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
اسنپدراگون ۸ نسل ۲ حدود ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی است

در مرحله‌ی بعد باید گوشی خود را خاموش کنید و به بخش ریکاوری وارد شوید. (اگر نمی‌دانید چگونه به بخش ریکاوری بروید در زیر آموزش ورود به ریکاوری در انواع گوشی‌های اندرویدی بطور کامل آورده شده است.) با کلید Volume Up گزینه‌ی  download now را انتخاب کنید. منتظر بمانید تا بسته ریکاوری بطور کامل دانلود و پس از انجام فرایندهای اتوماتیک، گوشی شما از حالت ریکاوری خارج شود.

آموزش خارج شدن گوشی از حالت ریکاوری با ویندوز _ جانبی

فروشگاه اینترنتی جانبی امکان خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت را فراهم آورده تا شما هموطنان عزیز به‌راحتی بتوانید لوازم جانبی مورد نیاز را به صورت اینترنتی و آسان سفارش دهید. برای مشاهده محصولات جانبی پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه قیمت ساعت هوشمند مراجعه کنید. 

آموزش ورود به حالت ریکاوری در گوشی های اندرویدی

ورود به بخش ریکاوری در برندهای مختلف متفاوت است به همین دلیل با دنبال کردن مسیرهای زیر به بخش ریکاوری گوشی خود به راحتی وارد می شوید. قبل از هر چیز مطمئن شوید که باتری گوشی شارژ کافی داشته باشد تا در انجام مراحل ریکاوری تلفن همراه شما خاموش و با اختلالات احتمالی مواجه نشود.

·      ورود به ریکاوری گوشی سامسونگ SAMSUNG

در گوشی‌های سامسونگ، معمولا با نگه داشتن دکمه power + volume up + home می‌توانید به راحتی وارد بخش ریکاوری شوید.

·      آموزش رفتن به حالت ریکاوری در گوشی های هواوی HUAWEI

ابتدا تلفن همراه خود را خاموش کرده و سپس دکمه  volume up را تا زمانیکه لوگوی HUAWEI به نمایش در می‌آید، نگه دارید. پس از اینکه دکمه volume up را رها کردید باید به بخش ریکاوری وارد شده باشید. در تمامی گوشی‌های هوشمند در بخش BootLoader  با فشار دادن دکمه‌های volume up  و volume down می‌توانید به بالا و پایین اسکرول و کنید و با فشار دادن دکمه power گزینه‌ی مورد نظر خود را که در اینجا Recovery است را انتخاب می کنیم. با انجام مراحل فوق به راحتی به حالت ریکاوری وارد می‌شوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
تراشه‌ی جدید Dimensity 9200 در بنچمارک AnTuTu رویت شد

·      ورود به حالت ریکاوری در گوشی اچ تی سی HTC

ابتدا به منوی تنظیمات گوشی خود وارد شوید و گزینه‌ی Battery را انتخاب و تیک گزینه‌ی Fastboot را بردارید. گوشی خود را خاموش کنید و دکمه‌های Power + Volume Down به مدت 5 ثانیه نگه دارید. دکمه Volume Down  را همچنان نگه دارید اما دکمه power را رها کنید. در هنگامیکه صفحه BootLoader قرار گرفتید با دکمه Volume روی گزینه‌ی Recovery قرار گرفته و دکمه power را فشار دهید. با انجام مراحل فوق به راحتی وارد بخش ریکاوری گوشی خود می‌شوید.

·      ورود به بخش ریکاوری در گوشی ال جی LG

ابتدا دکمه‌های Power و Volume Down تا زمانیکه لوگوی LG نمایش داده می‌شود را نگه دارید. سپس دکمه را رها و دوباره این دو دکمه را فشار دهید تا منوی Reset  نمایش داده شود. در مرحله‌ی بعد با فشار دادن دکمه Power هارد ریست شده و به بخش ریکاوری گوشی ال جی وارد می‌شوید.

·      نحوه ورود به بخش ریکاوری در گوشی های سونی SONY

برای ورود به بخش ریکاوری در گوشی سونی ابتدا دکمه power را تا زمانیکه لوگوی Sony نمایش داده می‌شود، را پایین نگه دارید. بعد از اینکه لوگوی سونی را مشاهده کردید با فشار دادن سریع دکمه‌های volume Up  و volume down به راحتی وارد بخش ریکاوری دستگاه خود می‌شوید.

آموزش ورود به بخش ریکاوری در ویندوز

اگر با مراحل فوق موفق نشدید که به بخش ریکاروی گوشی خود وارد شوید، نگران نباشید؛ با نصب نرم افزار Android One Click V2 روی سیستم خود به راحتی می‌توانید به بخش ریکاوری وارد شوید. برای این کار بعد از دانلود و نصب نرم افزار فوق، تلفن همراه خود را به سیستم متصل کنید. برنامه را روی ویندوز خود اجرا کنید و گزینه‌ی Click To Enter Recovery را انتخاب کنید.  نکته‌ی مهم: پیشنهاد می کنیم که برای ورود یا خروج به بخش ریکاوری حتما  رم گوشی  خود را جهت عدم حذف ناگهانی اطلاعات، خارج کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
کانسپت فولکس واگن جتا GLI پرفورمنس در نمایشگاه SEMA معرفی شد

ما در جانبی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه مقالات جامع و بروز در خصوص بررسی و رفع انواع باگ‌ها همراه با معرفی اپلیکیشن و نرم افزارها راه‌حل‌های زیادی را برای شما بنویسیم که بتوانید بصورت کاملا مستقل و قبل از اینکه نیاز به سرویسکار یا تعمیرکار موبایل باشد، خودتان باگ و اختلال بوجود آمده را بصورت مرحله به مرحله رفع کنید. ما تلاش می‌کنیم تا با نگارش مقالات کاربردی و مفید تمامی نیازهای شما را پوشش بدهیم. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم دو مقاله کاربردی و آموزشی ما را با عنوان “چرا بلوتوث گوشی به اسپیکر وصل نمیشه” و مقاله “چگونه گوشی را ریست کنیم” مطالعه کنید.

 

مقالات کاربردی و آموزشی جانبی؛ راه حلی برای رفع باگ‌ها

امیدواریم که با راه‌حل‌های آمده در بالا، در خصوص سوال اکثر کاربران که پرسیده بودند، “چگونه گوشی را از حالت ریکاوری خارج کنیم” مشکل و اختلال بوجود آمده رفع شده باشد. اگر سوال یا ابهامی در مورد موضوعات بالا دارید می‌توانید در بخش کامنت‌ها نظرات خود را برای ما بنویسید؛ همچنین اگر از راه حل دیگری برای خارج شدن گوشی از حالت ریکاوری استفاده می کنید، راهکار خود را با کاربران، در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

ما در جانبی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه مقالات جامع و بروز در خصوص بررسی و رفع انواع باگ‌ها همراه با معرفی اپلیکیشن و نرم افزارها راه‌حل‌های زیادی را برای شما بنویسیم که بتوانید بصورت کاملا مستقل و قبل از اینکه نیاز به سرویسکار یا تعمیرکار موبایل باشد، خودتان باگ و اختلال بوجود آمده را بصورت مرحله به مرحله رفع کنید. دو مقاله زیر نیز مرتبط با رایج‌ترین باگ‌ها و مشکلات گوشی است. پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه این مقالات مشکلات مربوط به گوشی را حل کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ایلان ماسک می‌خواهد ۷۵ درصد از کارمندان توییتر را اخراج کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا