لپ تاپ

پروژکتور لیزری شیائومی 1S 2022 با وضوح 1080p معرفی شد

شیائومی نسخه 2022 پروژکتور لیزری 1S را که مدل اولیه آن سال 2020 عرضه شده بود، با امکانات بیشتر، کیفیت بهتر و قیمت پایین‌تر روانه بازار کرد.

این محصول دارای وضوح تصویر 1080 پیکسل است، نسبت تصویر آن 1.27:1 اعلام شده و می‌تواند تصاویری به بزرگی 150 اینچ را نمایش دهد. این مدل همچنین از فناوری نمایش لیزری ALPD نیز بهره‌مند است که کیفیت تصاویر و رنگ‌ها را افزایش می‌دهد.

حداکثر روشنایی پروژکتور جدید شیائومی 2400 ANSI لومن است که مقدار مذکور در مدل سال 2020 برابر 2000 ANSI لومن بود، این افزایش روشنایی مدل جدید می‌تواند برای نمایش بهتر تصاویر در محیط‌های پرنور مفید واقع شود.

همچنین گفته شده که این مدل در کنار الگوریتم‌های هوشمند بهبود کیفیت تصویر، از دیکود 4K و 8K هم پشتیبانی می‌کند. این پروژکتور همینطور دارای دو بلندگوی داخلی 10 واتی با صدای فراگیر 360 درجه و پشتیبانی از فناوری‌های دالبی و DTS-HD نیز هست.

معرفی پروژکتور جدید شیائومی

مشخصات تکمیلی پروژکتور جدید شیائومی

شیائومی در ادامه برای توصیف این محصول از عنوان «تماما هوشمند» استفاده کرده زیرا می‌تواند با تنظیمات انجام شده توسط کاربر به شکل خودکار نمایش تصویر را بهینه کند. بهینه‌سازی مذکور موارد فوکوس خودکار و برطرف‌سازی خودکار اعوجاج تصویر را شامل می‌شود.

در سوی دیگر این دستگاه همچنین از چندین حالت تصویری قابل انتخاب توسط کاربر برخوردار است که یک حالت بازی با تاخیر پایین 40 میلی‌ثانیه‌ای را هم در بر می‌گیرد. اتصالات این محصول نیز شامل مواردی مانند USB 2.0 و 3.0 به همراه درگاه‌ HDMI eARC (HDMI 2.1) می‌شود.

معرفی پروژکتور جدید شیائومی

طبق سیاست شیائومی این پروژکتور قابلیت اتصال به سیستم هوشمند خانگی می‌جیا را دارد و کاربران می‌توانند آن را از طریق اپلیکیشن یا فرامین صوتی Xiao AI کنترل کنند. این محصول هم اکنون در بازار چین قابل تهیه است و 894 دلار قیمت دارد که به شکل چشمگیری از مدل قبلی با برچسب قیمت 2236 دلاری ارزان‌تر است.

شاید این مطلب جذاب باشد
اندروید ۱۳ برای سری گلکسی S20 و نوت ۲۰ عرضه شد

در نهایت باید گفت هنوز مشخص نیست که آیا این محصول در بازارهای خارج از چین هم عرضه خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا