لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

محبوب‌ترین لوازم جانبی پوکو F3 در دیجی کالا

با وجود اینکه بیش از ۱ سال از عرضه‌ی پوکو F3 می‌گذرد، اما این گوشی در بازار همچنان فروش بالایی دارد و کاربران زیادی آن را خریداری می‌کنند. اگر به تازگی این گوشی را خریده‌اید یا مدت‌هاست از آن استفاده می‌کنید، خوشبختانه برای لوازم جانبی گوشی پوکو F3 محدودیتی ندارید و می‌توانید بین ده‌ها گزینه دست به انتخاب بزنید. در ادامه به محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی جذاب پوکو F3 در دیجی کالا می‌پردازیم.

مشخصات پوکو F3

پوکو F3 مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی است که از پنل AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد و همچنین باید به رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی آن هم اشاره کنیم. این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه شده ولی آپدیت اندروید ۱۲ هم برای آن ارائه شده است.

لوازم جانبی پوکو F3

قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است که یک تراشه‌ی میان‌رده‌ی بسیار قدرتمند محسوب می‌شود. برای خرید این گوشی می‌توانید بین ۶ تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید. در پنل پشتی آن شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستیم که در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای ثبت عکس‌های سلفی هم باید از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره ببرید. در نهایت باید به باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که به لطف پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی، می‌تواند در عرض ۵۲ دقیقه به طور کامل شارژ شود.

خرید پوکو F3 از دیجی‌کالا

قاب‌های محافظ پوکو F3

کاور مدل PML برای پوکو F3

لوازم جانبی پوکو F3

خوشبختانه برای پوکو F3 برخی قاب‌های جذاب قیمت بسیار مناسبی دارند و این یکی از همان قاب‌های خوش‌قیمت محسوب می‌شود که از پنل پشتی مات و لبه‌های سیلیکونی بهره می‌برد. لبه‌های این قاب اندکی بالاتر از نمایشگر قرار می‌گیرند و همین موضوع منجر به افزایش مقاومت در صورت سقوط گوشی می‌شود. با توجه به مات بودن پنل پشتی، لازم نیست نگران سر خوردن آن باشید و در ضمن خبری از جذب اثر انگشت نیست. در حال حاضر با پرداخت حدود فقط ۳۰ هزار تومان می‌توانید این قاب جذاب را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید کاور مدل PML از دیجی‌کالا

کاور مدل BTISLCN برای پوکو F3

لوازم جانبی پوکو F3

این کاور سیلیکونی هم خوشبختانه قیمت بسیار مناسبی دارد و به لطف برش‌های دقیق، تمام بخش‌های گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد. به طور کلی اگر دنبال یک کاور ارزان‌قیمت با رنگ‌های بسیار متنوع هستید، خرید همین محصول را پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانید از بین ۱۴ رنگ دست به انتخاب بزنید. در ضمن درون قاب هم جیر تعبیه شده که در کنار افزایش مقاومت گوشی، جلوی خط و خش بدنه را هم می‌گیرد. این کاور با قیمت حدودا ۳۵ هزار تومانی در دیجی‌کالا فروخته می‌شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین ایربادهای بی‌سیم در سال ۲۰۲۳

خرید کاور مدل BTISLCN از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل Scaly برای پوکو F3

لوازم جانبی پوکو F3

برند سامورایی در زمینه‌ی قاب‌های محافظ گوشی‌های هوشمند حرف زیادی برای گفتن دارد و به همین خاطر محصولات این شرکت از جمله محبوب‌ترین لوازم جانبی پوکو F3 در دیجی‌کالا هستند. این قاب مبتنی بر پلاستیک سخت است و به همین خاطر اصلا انعطاف‌پذیر نیست. اما در عوض بسیار باریک محسوب می‌شود و وزن بسیار پایینی دارد. سطح روی قاب اندکی زبر است که در نتیجه هنگام لمس آن حس خوشایندی برای کاربر ایجاد می‌شود. این قاب با قیمت حدودا ۸۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا فروخته می‌شود.

خرید کاور سامورایی مدل Scaly از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل GC برای پوکو F3

لوازم جانبی پوکو F3

این قاب از سه قسمت اصلی بامپر سیلیکونی، پنل پلی کربنات و شیشه فشرده شده تشکیل شده که به همین خاطر در کنار دوام بالا، ظاهر جذابی هم دارد. خوشبختانه پنل پشتی این قاب دوام بالایی در برابر خط و خش دارد و لازم نیست نگران این موضوع باشید. بامبر سیلیکونی هم به خوبی دور تا دور گوشی را پوشش می‌دهد تا به لبه‌های بدنه و دکمه‌ها آسیبی نرسد. اگر خواستار خرید این کاور هستید، با پرداخت حدود ۱۰۵ هزار تومان می‌توانید از دیجی‌کالا آن را بخرید.

خرید کاور سامورایی مدل GC از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل YCADEN برای پوکو F3

لوازم جانبی پوکو F3

در زمینه‌ی قاب‌های مبتنی بر پلاستیک نرم گزینه‌های زیادی وجود دارد ولی این قاب از پلاستیک بهتری بهره می‌برد و هنگامی که به آن دست می‌زنید، می‌توانید بهبود کیفیت را به خوبی احساس کنید. در کنار عدم جذب اثر انگشت و چربی و تعریق دست، باید به رنگ‌های متنوع آن هم اشاره کنیم. پوشش خاص داخلی آن هم از ایجاد خراشیدگی روی بدنه‌ی گوشی جلوگیری می‌کند. اگر این قاب نظر شما را جلب کرده، می‌توانید آن را با پرداخت حدود ۷۵ هزار تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه گوشی شیائومی را آنلاک بوت لودر کنیم؟

خرید کاور سامورایی مدل YCADEN از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل CamShield Pro برای پوکو F3

لوازم جانبی پوکو F3

برند نیلکین نیازی به معرفی ندارد و تمام قاب‌های محافظ ساخت این شرکت در کنار جذابیت، مقاومت بسیار خوبی را برای گوشی‌ها به ارمغان می‌آورند. این قاب به لطف جنسی که دارد، در دست لیز نمی‌خورد و با خیال راحت می‌توانید گوشی را بگیرید. در پنل پشتی آن خطوط مورب ریزی دیده می‌شود که جذابیت آن را دوچندان کرده‌اند. با استفاده از این قاب، دیگر نیازی به خرید محافظ لنز دوربین ندارید زیرا بخش کشویی آن می‌تواند به طور کامل روی ماژول دوربین قرار بگیرد. این قاب را در ۶ رنگ و با پرداخت حدود ۲۵۰ هزار تومان می‌توانید از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید کاور نیلکین مدل CamShield Pro از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل AF برای پوکو F3

لوازم جانبی پوکو F3

این قاب مبتنی بر فیبر کربن است و باکیفیت بودن بدنه‌ی آن را هنگام لمس به خوبی احساس می‌کنید. با وجود مقاومت بالایی که ارائه می‌دهد، بسیار نرم و سبک است. در کنار جلوگیری از جذب اثر انگشت و راحتی تمیز کردن، باید به برش‌های بسیار دقیق این قاب هم اشاره کنیم. پنل پشتی مبتنی بر بافت خاصی است که حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. اگر این قاب توجه شما را جلب کرده، با پرداخت حدود ۱۱۵ هزار تومان می‌توانید آن را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید کاور سامورایی مدل AF از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield برای پوکو F3

لوازم جانبی پوکو F3

این کاور از مواد مرغوبی بهره می‌برد و به همین خاطر بسیار محکم و مقاوم است. در پنل پشتی نقاط برجسته و ریزی قرار دارند که در کنار جلوگیری از جذب اثر انگشت، حس خوبی به کاربر منتقل می‌کنند. همین موضوع منجر به افزایش اصطکاک شده تا قاب به خوبی در دستان کاربر قرار بگیرد و لیز نخورد. این قاب بسیار باریک و سبک است ولی به دلیل محکم بودن بدنه، بیرون آوردن گوشی از آن کمی دشوار است. اگر به دنبال یک قاب سبک و محکم هستید، با پرداخت حدود ۲۰۰ هزار تومان می‌توانید این قاب را خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مهم ترین ویژگی های یک شارژر همراه خوب که همه قبل از خرید فراموش میکنند!

خرید کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل Specter برای پوکو F3

پنل پشتی این کاور از پلاستیک سخت شفاف بهره می‌برد و قاب آن مبتنی بر TPU است. به طور کلی این قاب می‌تواند طراحی پنل پشتی گوشی را به خوبی نشان دهد و به دلیل مات بودن این بخش، اصلا اثر انگشت را جذب نمی‌کند. البته در صورت استفاده از این قاب باید مراقب قرار دادن و بیرون آوردن گوشی باشید زیرا اگر این کارها را به خوبی انجام ندهید، ممکن است بخشی از لبه‌ی کناری از پنل پشتی جدا شود. این کاور با قیمت حدودا ۱۳۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا فروخته می‌شود.

خرید کاور سامورایی مدل Specter از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ پوکو F3

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل AntiStatic-MTB برای پوکو F3

اگر به دنبال یک گلس خوش‌قیمت و مناسب برای پوکو F3 خود هستید، این محصول می‌تواند به خوبی نیازهای شما را برطرف کند. این گلس آنتی استاتیک است و بنابراین به راحتی می‌توانید آن را روی نمایشگر قرار دهید و از طرف دیگر گرد و غبار را هم جذب نمی‌کند. خوشبختانه این گلس هیچ اختلالی برای حساسیت لمسی نمایشگر ایجاد نمی‌کند و مانند گذشته می‌توانید از آن بهره ببرید. با پرداخت حدود ۴۰ هزار تومان می‌توانید این گلس را از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش AntiStatic-MTB از دیجی‌کالا

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUD برای پوکو F3

این گلس هم وظیفه‌ی اصلی خود یعنی محافظت از نمایشگر گوشی شما را به خوبی انجام می‌دهد. به لطف برش دقیق، این گلس به‌خوبی کل محدوده‌ی نمایشگر را پوشش می‌دهد و لازم نیست نگران این موضوع باشید. در ضمن پس از نصب، کیفیت و شفافیت نمایشگر با کاهش روبرو نمی‌شود. این گلس در حال حاضر با قیمت حدودا ۳۳ هزار تومانی در دیجی‌کالا فروخته می‌شود.

خرید محافظ صفحه نمایش مدل SUD از دیجی‌کالا

محافظ‌های دوربین پوکو F3

محافظ لنز دوربین گلس استار مدل L3D برای پوکو F3

اگر نگران ضربه خوردن و آسیب به دوربین‌های گوشی هستید، پس بهتر است به فکر خرید محافظ دوربین باشید. این مدل در کنار محافظت از لنزها، از کلیت ماژول هم محافظ می‌کند. به لطف مقاومت بالا نسبت به ضربه، نگرانی کمتری بابت این موضوع خواهید داشت و در ضمن باید خاطرنشان کنیم که تاثیری روی کیفیت تصویر ندارد. با پرداخت فقط حدود ۳۰ هزار تومان می‌توانید این محافظ دوربین را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی هدست گیمینگ ریزر BLACKSHARK V2 X؛ ایده‌آل برای گیمرها

خرید محافظ لنز دوربین گلس استار مدل L3D از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین نایت مدل LNZ-01 برای پوکو F3

اگر برای دوربین پوکو F3 به دنبال یک محافظ دوربین کاملا شفاف برای پوشاندن کل ماژول دوربین هستید، این محصول ارزان‌قیمت می‌تواند به‌خوبی این نیاز را برطرف کند. در کنار مقاومت در برابر خط و خش، تا حد خوبی هم در برابر ضربات از دوربین محافظت می‌کند. این محافظ دوربین با قیمت بسیار پایین حدودا ۱۲ هزار تومانی در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید محافظ لنز دوربین نایت مدل LNZ-01 از دیجی‌کالا

شارژر مناسب پوکو F3

شارژر دیواری شیائومی مدل Turbo fast charge برای پوکو F3

خوشبختانه پوکو F3 مانند بسیاری از گوشی‌های شیائومی از سرعت شارژ نسبتا بالایی بهره می‌برد و به لطف پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی، لازم نیست برای شارژ شدن باتری مدت زیادی منتظر بمانید. اگرچه همراه با این گوشی شارژر ۳۳ واتی ارائه می‌شود، اما اگر به هر دلیلی این شارژر را از دست داده‌اید، می‌توانید همان مدل را با پرداخت حدود ۱۵۰ هزار تومان از دیجی‌کالا خریداری کنید. همراه با این شارژر، کابل USB-C سازگار با سرعت ۳۳ واتی هم ارائه می‌شود.

خرید شارژر دیواری شیائومی مدل Turbo fast charge از دیجی‌کالا

سخن آخر

خوشبختانه در دیجی‌کالا برای پوکو F3 تعداد بسیار زیادی لوازم جانبی جذاب و مفید وجود دارد که در این مطلب به فقط تعدادی از محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها پرداختیم. به نظر شما در بین لوازم جانبی معرفی شده برای پوکو F3 کدام‌یک ارزش خرید بالاتری دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A53 سامسونگ در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا