لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

فروش سری ردمی نوت ۱۲ به خوبی ردمی نوت ۱۱ نبوده است

با توجه به آمار منتشر شده از دور نخست فروش سری ردمی نوت ۱۲ می‌بینیم که این محصولات نتوانسته‌اند به خوبی نسل قبل یعنی سری ردمی نوت ۱۱ فروش داشته باشند.

شیائومی به‌تازگی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ رونمایی و بلافاصله هم آن‌ها را راهی بازار کرده است. این شرکت چینی همچنین مدعی شده در مدت زمان کمتر از ۱ ساعت توانسته ۳۵۰ هزار دستگاه از این سری را به فروش برساند که از میزان فروش اولیه‌ی سری ردمی نوت ۱۱ که در همین مدت ۱ ساعت به ۵۰۰ هزار دستگاه رسیده بود به شکل محسوسی کمتر است.

سری ردمی نوت ۱۲ از لحاظ قدرت سخت‌افزاری به مراتب بهتر از نسل گذشته هستند اما همچنان قیمت مناسبی دارند. با این حال این سری ردمی نوت ۱۱ بود که توانست از لحاظ فروش عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد. همچنین باید این نکته را هم یادآور شویم که منظور شیائومی از فروش ۳۵۰ هزار دستگاه فقط بازار چین است و نه بازارهای بین‌المللی چون سری ردمی نوت ۱۲ هنوز راهی بازارهای جهانی نشده است. حال چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد مشخص نیست اما قطعا شاهد عرضه‌ی این محصولات در بازار جهانی خواهیم بود.

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ شامل چهار مدل به علاوه‌ی یک مدل پنجم با نام ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری ادیشن می‌شوند. مدل آخر هم در واقع همان نوت ۱۲ پرو پلاس است اما یک قابلیت جذاب‌تر دارد؛ شارژر ۲۱۰ واتی! این شارژر می‌تواند باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی یادشده را در مدت تنها ۱۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰٪ به صورت کامل شارژ کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
رم متغیر گوشی چیست و چرا خراب می شود؟

گوشی‌های این سری با قیمت پایه‌ی ۱۲۰۰ یوآن (تقریبا ۱۶۵ دلار) در بازار در دسترس قرار دارند و گران‌ترین مدل یعنی ریسینگ ادیشن هم ۲۶۰۰ یوآن (۳۶۲ دلار) قیمت‌گذاری شده است. این گوشی‌ها در حالی توانسته‌اند ۳۵۰ هزار دستگاه فروش داشته باشند که در تاریخ ۳۱ اکتبر (۳ روز پیش) راهی بازار شده‌اند.

شیائومی متأسفانه اعلام نکرده که کدام مدل از سری ردمی نوت ۱۲ توانسته بیشترین یا کمترین فروش را داشته باشد. با این حال آمار و ارقام رسمی متشر شده از سوی خود شیائومی نشان می‌دهد این گوشی‌ها حداقل در دوره‌ی اولیه‌ی فروش به اندازه‌ی سری ردمی نوت ۱۱ موفق عمل نکرده‌اند.

منبع: NotebookCheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا