لپ تاپ

شیائومی می بند 7 پرو با نمایشگر 1.64 اینچی و GPS داخلی معرفی شد

شیائومی امروز علاوه بر رونمایی از سه مدل گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 12S از چند محصول دیگر شامل می بند 7 پرو پرده برداشت. این دستگاه چیزی بین دستبند و ساعت هوشمند و نمایشگر 1.64 اینچی و GPS داخلی دارد.

مدل پرو از سری دستبندهای شیائومی چیزی بین دستبند هوشمند و ساعت هوشمند است. این محصول نمایشگر 1.64 اینچی دارد که عریض‌تر از نمایشگر می بند 7 است. این نمایشگر بزرگ محصول شیائومی را حتی از ردمی اسمارت بند 7 پرو هم بزرگ‌تر می‌کند.

شیائومی می بند 7 پرو

نمایشگر AMOLED این دستگاه با تراکم پیکسل 326 پیکسل بر هر اینچ به سطح رتینا رسیده و کیفیت بسیار خوبی دارد. فضای بزرگ‌تر در این صفحه اجازه می‌دهد اطلاعات بیشتری از جمله داده‌های مربوط به سلامتی و نوتیفیکیشن‌ها در این دستگاه به نمایش درآید.

شیائومی می بند 7 پرو GPS داخلی دارد

شیائومی می بند 7 پرو

از دیگر ویژگی‌های می بند 7 پرو می‌توانیم به GPS داخلی اشاره کنیم. این دستگاه در واقع علاوه بر GPS از GLONASS, Galileo, Beidou و QZSS هم پشتیبانی می‌کند. دستبند شیائومی مجهز به سنسور نور محیطی است که اجازه می‌دهد نمایشگر روشنایی خود را به‌طور خودکار تنظیم کند. می بند 7 پرو همچنین از حالت همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و بیش از 180 واچ فیس جدید دارد.

شیائومی می بند 7 پرو

کاربران می‌توانند این محصول را با بندهای مختلف مطابق سلیقه خود به کار بگیرند. شیائومی 6 بند کلاسیک برای می بند 7 پرو معرفی کرده که قیمت جداگانه آن‌ها 7 دلار است. دو بند ویژه با بافت چرمی هم عرضه می‌شود که قیمت آن‌ها 8.8 دلار اعلام شده است.

شیائومی می بند 7 پرو

می بند 7 پرو می‌تواند به‌طور مداوم ضربان قلب و اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند و اگر اکسیژن خون از سطح خاصی پایین‌تر بیاید، به شما هشدار دهد. قابلیت نظارت پیشرفته بر خواب هم در دسترس است و سه حالت خواب سبک، سنگین و REM را تحلیل می‌کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
شاهکار جیمز وب با کمک داده‌های پرتو ایکس رنگ دیگری گرفت

این محصول از 117 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم است. بند جدید شیائومی با قیمت 60 دلار روانه بازار می‌شود و مدل فاقد NFC ندارد. فعلا صحبتی درباره عرضه جهانی به میان نیامده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا