لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

ریزر از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

ریزر به‌تازگی از محصولات سخت‌افزاری جدیدی رونمایی کرده که شامل ایربادز، صندلی گیمینگ، هدست، پرده‌ی آبی و… می‌شوند.

ریزر در رویداد RazerCon 2022 خود از محصولات سخت‌افزاری متعددی رونمایی کرده است. محصولاتی که چون با این شرکت آشنایی داریم می‌دانیم غالبا برای گیمرها و استریمرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده‌اند. آنچه که ریزر در این رویداد رونمایی کرده شامل ایربادز، صندلی گیمینگ، هدست، پرده‌ی آبی، ساعت و اپلیکیشن تصویر زمینه می‌شوند. بدون فوت وقت به معرفی این محصولات می‌پردازیم.


۱. ایربادز Hammerhead HyperSpeed

ایربادز Hammerhead HyperSpeed

نخستین محصول، ایربادز Hammerhead HyperSpeed است که بر اساس Hammerhead V2 و Hammerhead پرو کنونی طراحی شده با این تفاوت که از اتصال بی‌سیم دوگانه بهره می‌برند. یعنی فقط وابسته به بلوتوث نیستند و می‌توان آن‌ها را ار طریق پورت USB-C هم به سیستم متصل کرد تا بدین ترتیب در بازی‌ها خصوصا بازی‌های کنسولی با کمترین زمان تأخیر مواجه شد. این ایربادز با مجوز ایکس‌باکس و پلی استیشن و در دو مدل مخصوص هر یک از این دو کنسول در دسترس قرار می‌گیرد. هرچند دانگل آن با هر دستگاهی که از USB پشتیبانی کند، سازگاری خواهد داشت.

ایربادز Hammerhead HyperSpeed

رنگ مدل ایکس‌باکس مشکی و داخل کیس شارژر سبز و رنگ مدل پلی استیشن هم سفید و درون کیس شارژر هم مشکی خواهد بود. این ایربادز جدید از میکروفون‌های دوگانه برای حذف نویز بهره می‌برند و تا ۳۰ ساعت هم با احتساب کیس شارژر شارژدهی خواهند داشت. هر دو مدل از این ایربادز ماه آینده با قیمت ۱۵۰ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت.

۲. ریزر Kraken Kitty V2 پرو

ریزر Kraken Kitty V2 پرو

ریزر Kraken Kitty V2 پرو مبتنی بر همان محصول موجود اما با امکان شخصی‌سازی بیشتر است. برای مثال شما می‌توانید گوش‌های آن را از گربه به خرس و خرگوش تغییر دهید که خوشبختانه درون جعبه هم به آن دسترسی خواهید داشت. پشتیبانی از نورپردازی ریزر کروما RGB هم در این محصول دیده می‌شود. پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱، بهره‌مندی از درایورهای بزرگ ۵۰ میلی‌متری TriForce Titanium و میکروفون کاردیویید ریزر HyperClear برای افزایش کیفیت صدای دریافتی هم از جمله قابلیت‌های خوب Kraken Kitty V2 پرو محسوب می‌شوند. این محصول در سه ماه آخر امسال با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ همچنان روی ساخت اگزینوس ۲۳۰۰ کار می‌کند

ریزر همچنین از نسخه‌ی بروزشده‌ی هدست‌های خانواده‌ی Kaira هم با مجوز پلی‌استیشن رونمایی کرده است. البته نمی‌دانیم چه چیزی در این هدست جدید شده اما اکنون این سری شامل محصولاتی نظیر Kaira X در کنار دو مدل بی‌سیم Kaira و Kaira پرو می‌شود. تمام مدل‌ها از درایورهای ۵۰ میلی‌متری TriForce Titanium و میکروفون جداشدنی و هدست‌های بی‌سیم هم از فناوری HyperSpeed ریزر برای تأخیر کم بهره می‌برند و تا ۳۰ ساعت هم شارژدهی دارند که این میزان در مدل پرو به خاطر بهره‌مندی از موتور لرزشی مبتنی بر فناوری Hyper Sense که البته داشتن آن اختیاری هم هست، کمتر می‌شود. این هدست‌ها از امروز و با قیمت ۱۹۹، ۱۲۹ و ۵۹ دلار به ترتیب برای مدل پرو استاندارد و X در دسترس قرار دارند.

۳. پرده‌ی آبی Blue Screen

پرده‌ی آبی Blue Screen

همانطور که از نامش پیداست، این محصول یک پرده‌ی آبی است که در پس‌زمینه قرار می‌گیرد و به تولیدکنندگان محتوا این اجازه را می‌دهد تا پس‌زمینه‌ی ویدیوهای خود را در هنگام ویرایش آن به هر شکلی که می‌خواهند در بیاورند. این پرده ۹۴ اینچ اندازه دارد و از الیاف باکیفیت ساخته شده تا بدین ترتیب کاربر خیلی راحت‌تر بتواند پس‌زمینه را ویرایش ‌کند. این پرده از امروز با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می‌رسد.

۴. صندلی گیمینگ Razer Enki پرو لامبورگینی ادیشن

صندلی گیمینگ Razer Enki پرو لامبورگینی ادیشن

می‌رسیم به یکی از گران‌ترین محصولاتی که ریزر در رویداد خود معرفی کرده یعنی صندلی گیمینگ Razer Enki پرو طرح لامبورگینی. ریزر در ساخت این صندلی از تودوزی‌های صندلی لامبورگینی الهام گرفته که در نگاه نخست متوجه این موضوع خواهید شد. همچنین بهره‌مندی از روکش آلکانترا، پشتی دوگانه، بالشتک سر مغناطیسی و قابلیتی برای تنظیم تکیه‌گاه بهره می‌برد. این محصول ۱۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و در ماه دسامبر امسال یعنی آخرین ماه میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل استاندارد این محصول با قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه اسپیکر خانگی را بلوتوثی کنیم؟

۵. محصولات جدید ریزر کوارتز و مرکوری (صورتی و سفید)

محصولات جدید ریزر کوارتز و مرکوری (صورتی و سفید)

ریزر به‌تازگی اعلام کرده علاوه بر رنگ مشکی، قصد دارد هدست ریزر باراکودا را در رنگ کوارتز یا مرکوری هم خریداری کنید. محصولات جدید در دسته‌ی کوارتز شامل صفحه‌کلید Huntsman V2 TKL، هدیت BlackShark V2 X، ماوس گیمینگ بی‌سیم Orochi V2 و پد ماوس Strider Hybrid می‌شوند که در همین ماه میلادی در دسترس قرار خواهند گرفت.

محصولات جدید ریزر کوارتز و مرکوری (صورتی و سفید)

همچنین گزینه‌ی رنگی مرکوری به محصولاتی نظیر DeathStalker V2 پرو از جمله مدل TKL و Basilisk V3 پرو هم اضافه خواهد شد با این تفاوت که به این محصولات در ماه نوامبر یعنی ماه آینده‌ی میلادی دسترسی خواهیم داشت (آبان).

۶. ساعت Panerai Luminor Quaranta Razer Special Edition

ساعت Panerai Luminor Quaranta Razer Special Edition

می‌رسیم به آخرین محصول سخت‌افزاری ریزر یعنی ساعتی که با همکاری برند ساعت‌ساز معروف یعنی Panerai طراحی شده و برای افرادی است که در پرداخت هزینه هیچ محدودیتی ندارند. این ساعت از قاب و بند مشکی بهره می‌برد و دوخت‌های بند آن هم سبز است تا بدین ترتیب رنگ و لعاب و امضای کار ریزر را هم داشته باشد. این ساعت فقط قرار است در ۵۰۰ مدل راهی بازار شود و ریزر هم چیزی از بابت قیمت آن نگفته اما باید بدانید مدل‌های Luminor Quaranta شرکت Panerai هم کنون ۷۴۰۰ دلار قیمت دارند.

۷. اپلیکیشن تصویر زمینه ریزر Axon

اپلیکیشن تصویر زمینه ریزر Axon

در نهایت می‌رسیم به یک اپلیکیشن که در رویداد RazerCon 2022 شاهد رونمایی از آن بوده‌ایم. این اپلیکیشن رایگان است و با نصب آن می‌توانید به تصاویر زمینه‌ای زیبا با رنگ‌های ریزر کروما دسترسی داشته باشید. ای تصاویر زمینه برای استفاده از جلوه‌های نورپردازی Chroma RGB طراحی شده‌اند که در نوع خود بسیار زیبا و منحصر بفرد هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی مشکل خراب شدن دکمه هوم آیفون و نحوه حل آن

به نظر شما کدام یک از محصولات جدید ریزر بیشر توانسته توجه شما را به خود جلب کند؟

منبع: XDA-Developers

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا