تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی هدفون بلوتوثی کیو‌سی‌وای T13 TWS؛ ارزان و بهتر از حد انتظار

برند کی‌سی‌وای در بین کاربران دیجی‌کالا نیازی به معرفی ندارند زیرا هدفون‌های ساخت این شرکت به شدت پرطرفدار هستند. هدفون بلوتوثی کیو‌سی‌وای T13 TWS هم یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت در فروشگاه دیجی‌کالا است که برای اثبات این موضوع باید بگوییم که بیش از ۵۶۰۰ کامنت برای آن نوشته شده است. در این ویدیوی کوتاه این هدفون را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ابتدا از طراحی کیس شروع می‌کنیم. در کیس شاهد خطوط نرمی هستیم که به همراه ایربادهای درون آن ۴۸ گرم وزن دارد. در بدنه‌ی آن یک پورت USB-C تعبیه شده که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. با استفاده از چراغ LED می‌توانید از میزان شارژ کیس خبردار شوید. زمانی که با رنگ قرمز LED روبرو شدید، باید آن را به شارژر وصل کنید.

ایربادهای موجود در کیس اندازه‌ی کوچکی دارند ولی با توجه به ارگونومی خوبی که دارند و با وجود اینکه از قابلیت حذف نویز بهره نمی‌برند، می‌توانند تا حد قابل توجهی صدای محیط را حذف کنند. در بخش داخلی کیس برای هرکدام از ایرباد‌ها دو پین قرار دارد که از همین طریق انرژی موردنظر تامین می‌شود. یکی از نکات قابل توجه در مورد سرعت شارژ ایربادها این است که فقط با ۵ دقیقه شارژ کردن، می‌توانید یک ساعت از هدفون‌ها استفاده کنید.

درون هدفون‌ها از درایور ۷.۲ میلی‌متری استفاده شده که می‌توانند کیفیت صدای شفافی به ارمغان بیاورند. کیفیت میکروفون هم قابل قبول است و در این محدوده‌ی قیمتی یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. با استفاده از اپلیکیشن ارائه شده برای هدفون بلوتوثی کیو‌سی‌وای T13 TWS می‌توانید فرمان‌های لمسی و اکولایزر را شخصی‌سازی کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید هدفون بی‌سیم با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان هستید، این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها است. در حال حاضر با پرداخت حدود ۴۵۰ هزار تومان می‌توانید هدفون بلوتوثی کیو‌سی‌وای T13 TWS را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
نقد و بررسی کلاسیک ساعت هوشمند اپل واچ SE 2022

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا