تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی خنک‌کننده گوشی موبایل مدل K8 RGB؛ مفید برای گیمرها

بازی کردن و فیلمبرداری با موبایل منجر به داغ شدن بدنه آن می‌شود و در این شرایط استفاده از گوشی آزاردهنده خواهد شد. اما با استفاده از یک خنک‌کننده برای گوشی خود، می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. در این ویدیو به بررسی خنک‌کننده گوشی موبایل مدل K8 RGB می‌پردازیم که طراحی جذابی دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این محصول به غیر از دو فن برای گردش هوا، یک پنل آلومینیومی هم دارد که به طور مستقیم بر روی پنل پشتی گوشی قرار می‌گیرد و برای خنک کردن بدنه عملکرد بسیار موثری دارد. به منظور بهره‌گیری از این خنک‌کننده، باید آن را به یک منبع برق وصل کنید و خبری از استفاده از باتری برای آن نیست. همراه با این محصول یک کابل USB-C ارائه می‌شود و باید آن را به یک آداپتور یا پاوربانک متصل کنید.

در کنار طراحی جذاب، باید به نورهای RGB اشاره کنیم که در بخش فن‌ها تعبیه شده‌اند و همین مشخصه جذابیت آن را دوچندان کرده است. نمایشگر قرار گرفته روی خنک‌کننده، دمای پنل پشتی گوشی را نشان می‌دهد و بالای نمایشگر هم یک دکمه برای روشن و خاموش کردن خنک‌کننده دیده می‌شود. اتصال خنک‌کننده به موبایل به سادگی صورت می‌گیرد و با استفاده از دو گیره‌ی فنری این کار انجام می‌شود. بنابراین برای هر گوشی با اندازه‌های مختلف امکان استفاده از این خنک‌کننده وجود دارد.

به طور کلی از مزایای این خنک‌کننده می‌توانیم به فن‌های بی‌صدا، نورهای RGB و سرمایش قوی اشاره کنیم. اما از طرف دیگر نباید نداشتن نگه‌دارنده مناسب و وزن بالای این محصول را از قلم بیندازیم. در ضمن به دلیل استفاده از بدنه‌ی براق، بعد از مدتی استفاده روی بدنه خط و خش‌های زیادی به وجود می‌آید. اما روی هم رفته خنک‌کننده گوشی موبایل مدل K8 RGB یک ابزار عالی برای گیمرهای موبایل به حساب می‌آید که توصیه می‌کنیم خرید آن را در نظر بگیرید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
فروش آیفون و آیپد 5G بخاطر نقض پتنت اریکسون در کلمبیا ممنوع شد

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا