لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۱۷ مهر ۱۴۰۱)

ساعت هوشمند به گجتی تبدیل شده که خیلی‌ها دوست دارند یکی از آن‌ها را در کنار گوشی و لپ‌تاپ داشته باشند. خوشبختانه تنوع این ساعت‌ها بسیار بالاست و برندهای پرآوازه‌ای مثل اپل، سامسونگ، هواوی، گارمین، امیزفیت، شیائومی و… در طول سال چندین مدل از این دیوایس‌ها را روانه بازار می‌کنند. برای خرید ساعت هوشمند، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز و بودجه‌ی قیمتی مد نظرشان اقدام کنند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به ۱۰ ساعت هوشمند محبوب دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

 

۱. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا، در فروشگاه دیجی‌کالا هم محبوب‌ترین و پربازدیدترین است. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده‌ی دو هسته‌ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت‌ هوشمند اپل در بازار به شمار می‌روند. عملکرد باتری این ساعت هوشمند ۱۸ ساعت خواهد بود. رنگ‌های مختلف این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی کالا با قیمت ۱۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. سامسونگ گلکسی واچ ۵

گلکسی واچ ۵ سامسونگ، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده است که توانایی نمایش ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ را دارد. پردازنده‌ی اگزینوس W920 سامسونگ هم این ساعت هوشمند را همراهی می‌کند که سبب شده تا در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار روان و جذابی را از این ساعت هوشمند شاهد باشید. باتری با میزان ظرفیت ۴۱۰ میلی‌آمپر‌ ساعت و پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان ۱۰ وات، از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. این ساعت هوشمند را می‌توانید با قیمت ۷,۴۴۴,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
کاهش اندازه عکس در اندروید

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro

گلکسی واچ ۵ پرو، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که قابلیت‌های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. تکنولوژی ساخت پیشرفته این امکان را فراهم کرده تا گلکسی واچ ۵ پرو در برابر آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم باشد. صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپر‌امولد که توانایی نمایش ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ را دارد، سبب شده تا کیفیت تصویر بسیار فوق‌العاده‌ای را شاهد باشید. پردازنده اختصاص اگزینوس W920 شرکت سامسونگ به همراه حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در این محصول به انجام وظیفه می‌پردازند. این محصول سامسونگ با قیمت ۱۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. ساعت هوشمند HW16

یک ساعت هوشمند دیگر با پشتیبانی از زبان فارسی که در میان کاربران دیجی‌کالا به محبوبیت رسیده. ساعت هوشمند HW16 دقیقا از روی اپل واچ کپی‌برداری شده با این تفاوت که از سیستم عامل اندروید هم پشتیبانی می‌کند. قطر بدنه به ۴۴ میلی‌متر و وزن ساعت به ۳۳ گرم می‌رسد. ابعاد نمایشگر ۱.۷۲ اینچ است و از پنل نسبتا با کیفیت IPS بهره می‌برد. با استفاده از یک نرم‌افزار مخصوص، می‌توانید HW16 را به گوشی‌های آیفون و گوشی‌های اندرویدی متصل کنید. این ساعت ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد و با یک بار شارژ می‌توانید به مدت ۷۵ روز آن را در حالت آماده‌باش نگه دارید. شما کاربران دیجی کالا می‌توانید این محصول را با قیمت ۳۷۹,۰۰۰ تومان از دیجی‌ کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
استفاده از کابل شارژ تقلبی به جز خراب شدن باتری گوشی، چه عوارض دیگری دارد؟

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۱ میلی‌متری

مدل ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ هیچ تفاوتی به جز قطر بدنه با مدل ۴۵ میلی‌متری ندارد. این ساعت هوشمند بی‌شک بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده‌ی دوهسته‌ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت‌ هوشمند اپل در بازار به شمار می‌روند. رنگ مشکی این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۱۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. گلکسی واچ SM-R810 بند لاستیکی

صفحه‌نمایش این ساعت ۱.۲ اینچی بوده و از نوع سوپر آمولد است. رزولوشن صفحه‌نمایش ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که می‌توانید فعالیت‌های روزانه‌ خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب هستند. قابلیت ضدآب بودن این ساعت آن را حتی در زمان شنا کردن قابل استفاده می‌کند. در بهترین حالت و کمترین مصرف، باتری این محصول تا ۱۲۰ ساعت و در شرایطی که حداکثر استفاده را از آن داشته باشید تا ۹ ساعت کارایی دارد. این محصول را می‌توانید از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. اپل واچ SE 2021

اپل واچ SE 2021 اپل، همانند دیگر ساعت‌های هوشمند این شرکت با قابلیت‌های بسیار خوبی روانه بازار شده است. مدل ۴۴ میلی‌متری این ساعت به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۷۸ اینچ و رزولوشن ۴۴۸×۳۶۸ پیکسل مجهز شده که کیفیت بسیار خوبی دارد. این ساعت هوشمند توانایی قرار‌گیری در عمق ۵۰ متری آب را هم دارد. قلب این ساعت هوشمند، پردازنده اختصاصی S5 اپل است که تجربه کاربری بسیار روانی را به شما ارائه می‌دهد. حالت‌های ورزشی بسیار متنوع، عمر باتری خوب و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت از دیگر مشخصات خوب اپل واچ SE تلقی می‌شود. این ساعت هوشمند را می‌توانید از دیجی کالا با قیمت ۹,۵۸۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
قدرتمندترین بات‌نت تاریخ شناسایی شد؛ ارسال 26 میلیون درخواست در ثانیه

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch

این محصول از نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی AMOLED بهره می‌برد، ۶۶٫۵ گرم وزن دارد و در برابر نفوذ آب و گردوغبار کاملاً مقاوم است. این ساعت با هربار شارژ ۲۴ روز کار می‌کند و توانایی تشخیص بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را دارد. این دستگاه از GPS بهره می‌برد و برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند از ساعت هوشمند خود در محیط‌های ساخت استفاده کنند. براین اساس، T-Rex 2 گواهی STD 810G دارد و می‌تواند در دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و همچنین تا عمق ۱۰ متری آب دوام بیاورد. این محصول از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این محصول با قیمت ۷,۰۹۵,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. شیائومی می‌بند ۶ نسخه گلوبال

جدیدترین دستبند سلامتی شیائومی، تا زمانی که نسل هفتم آن از راه نرسیده جزو محبوب‌ترین دستبندهای هوشمند فروشگاه دیجی‌کالا طبقه‌بندی می‌شود. می‌بند ۶ از نمایشگر با کیفیت امولد بهره می‌برد، ضربان قلب و اکسیژن خون را پایش می‌کند، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است، از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و با یک بار شارژ می‌تواند دو هفته کامل برایتان باتری نگه دارد. این دست‌بند هوشمند شیائومی را می‌توانید همین حالا با قیمت ۹۳۲,۴۵۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. ساعت هوشمند هایلو مدل GST GLOBAL

طراحی ظاهری ساعت هوشمند هایلو مدل GST از مدل‌های مرسوم موجود در بازار الهام گرفته شده که مستطیلی شکل بوده و در فریم سمت راست آن یک دکمه فیزیکی دیده می‌شود. به دلیل متریال باکیفیت و مقاوم، بدنه این اسمارت واچ در برابر ضربات و آسیب های احتمالی وارده تا حدودی مقاوم است. این محصول جدید شرکت هایلو یک صفحه‌نمایش ۱.۶۹ اینچی از جنس TFT بهره می‌برد که کیفیت خوبی دارد. پشتیبانی  از استاندارد ضدآب IP68، حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر کنترل کیفیت خواب و موارد دیگر از جمله‌ قابلیت‌های کلیدی این ساعت هوشمند است. این محصول شرکت هایلو را می‌توانید همین امروز با قیمت ۷۶۳,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید ماوس

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا