لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۱۰ مهر ۱۴۰۱)

ساعت هوشمند به گجتی تبدیل شده که خیلی‌ها دوست دارند یکی از آن‌ها را در کنار گوشی و لپ‌تاپ داشته باشند. خوشبختانه تنوع این ساعت‌ها بسیار بالاست و برندهای پرآوازه‌ای مثل اپل، سامسونگ، هواوی، گارمین، امیزفیت، شیائومی و… در طول سال چندین مدل از این دیوایس‌ها را روانه بازار می‌کنند. برای خرید ساعت هوشمند، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز و بودجه‌ی قیمتی مد نظرشان اقدام کنند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به ۱۰ ساعت هوشمند محبوب دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی‌ کالا از ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید از شما دعوت می‌کنیم که همراه دیجی کالا مگ در این مقاله باشید.

۱. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا، در فروشگاه دیجی‌کالا هم محبوب‌ترین و پربازدیدترین است. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده‌ی دو هسته‌ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت‌ هوشمند اپل در بازار به شمار می‌روند. عملکرد باتری این ساعت هوشمند ۱۸ ساعت خواهد بود. این باتری نسبت به نسل قبل ساعت هوشمند در حدود ۳۳ درصد بهبود پیدا کرده است. رنگ‌های مختلف این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی کالا با قیمت ۱۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. سامسونگ گلکسی واچ ۵

گلکسی واچ ۵ سامسونگ، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده است که توانایی نمایش ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ را دارد. چنین صفحه‌نمایشی توانایی ارائه کیفیت بسیار بالایی را داشته و باید قبول کرد که از ساعت‌های هوشمند دیگر، یک سر و گردن بالاتر است. پردازنده‌ی اگزینوس W920 سامسونگ هم این ساعت هوشمند را همراهی می‌کند که سبب شده تا در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار روان و جذابی را از این ساعت هوشمند شاهد باشید. باتری با میزان ظرفیت ۴۱۰ میلی‌آمپر‌ ساعت و پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان ۱۰ وات، از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. این ساعت هوشمند را می‌توانید با قیمت ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ پاوربانک محبوب در دیجی کالا (۵ مهر ۱۴۰۱)

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

گلکسی واچ ۵ پرو، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که قابلیت‌های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. متریال بسیار با‌کیفیت و البته تکنولوژی ساخت پیشرفته این امکان را فراهم کرده تا گلکسی واچ ۵ پرو در برابر آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم باشد. صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپر‌امولد که توانایی نمایش ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ را دارد، سبب شده تا کیفیت تصویر بسیار فوق‌العاده‌ای را شاهد باشید. پردازنده اختصاص اگزینوس W920 شرکت سامسونگ به همراه حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در این محصول به انجام وظیفه می‌پردازند. همچنین این ساعت هوشمند به باتری قدرتمند‌تر ۵۹۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز شده است. این محصول سامسونگ با قیمت ۱۱,۰۳۰,۰۰۰ تومان در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6

نمایشگر AMOLED و ۱.۴۷ اینچی این مچ بند دارای رزولوشن ۳۶۸×۱۹۴ پیکسل کاملا رنگی بوده و لبه‌های ۲.۵ خمیده دارد. بدنه این مچ بند هوشمند نسبت به نسل قبلی خود کمی پهن‌تر بوده و ضخامت آن نیز بیشتر است. ابعاد صفحه نمایش آنر بند ۶ ۱۱.۴۵×۲۵.۴×۴۳ میلی متر بوده و حدودا ۱۸ گرم وزن دارد. آنر بند ۶ علاوه بر قابلیت‌های نظیر اندازه گیری ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و پایش خواب، مجهز به قابلیت کنترل وضعیت سلامتی زنان نیز است. شما کاربران دیجی کالا می‌توانید این محصول شرکت آنر را با قیمت ۱,۰۲۵,۰۰۰ تومان از دیجی‌ کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۱ میلی‌متری

مدل ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ هیچ تفاوتی به جز قطر بدنه با مدل ۴۵ میلی‌متری ندارد. این ساعت هوشمند بی‌شک بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده‌ی دوهسته‌ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت‌ هوشمند اپل در بازار به شمار می‌روند. رنگ مشکی این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۱۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ماوس محبوب در دیجی کالا (۵ آبان ۱۴۰۱)

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. گلکسی واچ SM-R810 بند لاستیکی

صفحه‌نمایش این ساعت ۱.۲ اینچی بوده و از نوع سوپر آمولد است. رزولوشن صفحه‌نمایش ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که می‌توانید فعالیت‌های روزانه‌ خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب هستند. همچنین با استفاده از حالت My Day، این ساعت برنامه‌ شما را تا ۱۰ ساعت نمایش می‌دهد. قابلیت ضدآب بودن این ساعت آن را حتی در زمان شنا کردن قابل استفاده می‌کند. در بهترین حالت و کمترین مصرف، باتری این محصول تا ۱۲۰ ساعت و در شرایطی که حداکثر استفاده را از آن داشته باشید تا ۹ ساعت کارایی دارد. این محصول را می‌توانید از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. اپل واچ SE 2021

اپل واچ SE 2021 اپل، همانند دیگر ساعت‌های هوشمند این شرکت با قابلیت‌های بسیار خوبی روانه بازار شده است. مدل ۴۴ میلی‌متری این ساعت به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۷۸ اینچ و رزولوشن ۴۴۸×۳۶۸ پیکسل مجهز شده که کیفیت بسیار خوبی دارد. اپل واچ SE 2021 با توجه به متریال بسیار با‌کیفیت و تکنولوژی ساخت به‌روز، از استاندارد ضدآب IP هم پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل، این ساعت هوشمند توانایی قرار‌گیری در عمق ۵۰ متری آب را هم دارد. قلب این ساعت هوشمند، پردازنده اختصاصی S5 اپل است که تجربه کاربری بسیار روانی را به شما ارائه می‌دهد. حالت‌های ورزشی بسیار متنوع، عمر باتری خوب و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت از دیگر مشخصات خوب اپل واچ SE تلقی می‌شود. این ساعت هوشمند را می‌توانید از دیجی کالا با قیمت ۸,۹۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی مشکل خالی شدن شارژ گوشی اندروید و آیفون + راه حل

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch

این محصول از نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی AMOLED بهره می‌برد، ۶۶٫۵ گرم وزن دارد و در برابر نفوذ آب و گردوغبار کاملاً مقاوم است. این ساعت با هر بار شارژ ۲۴ روز کار می‌کند و توانایی تشخیص بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را دارد. این دستگاه از GPS بهره می‌برد و برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند از ساعت هوشمند خود در شرایط سخت استفاده کنند. ساعت هوشمند T-Rex 2 گواهی STD 810G دارد و می‌تواند در دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و همچنین تا عمق ۱۰ متری آب دوام بیاورد. این محصول از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این محصول با قیمت ۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 46mm

یکی از ساعت‌های هوشمند بسیار با‌کیفیت هواوی، مدل GT 3 46mm است که در جایگاه یک ساعت هوشمند پرچم‌دار، مشخصات فنی مناسب و بسیار قدرتمندی دارد. صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی این مدل با رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل از پنل امولد بهره برده است. از جمله قابلیت‌های سلامتی این ساعت هوشمند می‌توانیم به قابلیت spO2 یا همان سنجش میزان اکسیژن خون اشاره کنیم. باتری بسیار مناسب با میزان ظرفیت ۴۵۵ میلی‌آمپر‌ ساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی این ساعت هوشمند، طول عمر مفید بسیار قابل قبولی را شاهد باشید. این ساعت هوشمند هواوی را می‌توانید همین حالا با قیمت ۶,۶۰۰,۷۶۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. ساعت هوشمند هایلو مدل GST GLOBAL

طراحی ظاهری ساعت هوشمند هایلو مدل GST از مدل‌های مرسوم موجود در بازار الهام گرفته شده که مستطیلی شکل بوده و در فریم سمت راست آن یک دکمه فیزیکی دیده می‌شود. به دلیل متریال باکیفیت و مقاوم، بدنه این اسمارت واچ در برابر ضربات و آسیب های احتمالی وارده تا حدودی مقاوم است. این محصول جدید شرکت هایلو از یک صفحه‌نمایش ۱.۶۹ اینچی از جنس TFT بهره می‌برد که کیفیت خوبی دارد. پشتیبانی از استاندارد ضدآب IP68، حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر کنترل کیفیت خواب و موارد دیگر از جمله‌ قابلیت‌های کلیدی این ساعت هوشمند است. این محصول شرکت هایلو را می‌توانید همین امروز با قیمت ۷۲۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آغاز خرید و فروش ارز دیجیتال «آواکس» در نوبیتکس

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا