کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

گوشی تاشوی هواوی میت X3 به زودی رونمایی می‌شود

هواوی ظاهرا قصد دارد به زودی از گوشی تاشوی میت X3 به عنوان پرچم‌دار گوشی‌های تاشوی خود رونمایی و آن را راهی بازار کند.

هواوی بعد از معرفی و عرضه‌ی گوشی میت X2 تصمیم گرفت یک مدل دیگر تحت عنوان میت Xs را هم رونمایی و راهی بازار کند. این گوشی اگرچه قیمت مناسب‌تری دارد اما طراحی آن به گونه‌ای است که نمایشگر باید دائما در معرض خطر قرار داشته باشد. این طراحی برخلاف طراحی گوشی‌های تاشوی کنونی یعنی گلکسی زد فولد و شیائومی میکس فولد است.

اما ظاهرا هواوی برای نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود برنامه‌ی متفاوتی در سر دارد. طبق اطلاعاتی که یکی از افشاگران حوزه‌ی فناوری در ویبو منتشر کرده، ظاهرا این شرکت چینی برنامه دارد یک گوشی تاشوی جدید را با طراحی بهتر راهی بازار کند. این گوشی به احتمال زیاد با نام میت X3 راهی بازار خواهد شد و طراحی آن هم مشابه طراحی گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود. به این صورت که یک نمایشگر ثانویه درون آن تعبیه می‌شود که در صورت بسته شدن گوشی، به کمک پنل پشتی از نمایشگر تاشوی ۸ اینچی محافظت می‌کنند.

این افشاگر همچنین مدعی شده که هواوی فرایند طراحی این گوشی را به پایان رسانده و محصول آماده‌ی ساخت است. بنابراین انتظار می‌رود خیلی زود شاهد رونمایی از آن باشیم. این گوشی اگرچه از اینترنت ۵G پشتیبانی نخواهد کرد اما به لطف استفاده از نسخه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸ نسل ۲، توانایی پردازشی و گرافیکی بسیار بالایی خواهد داشت و در نتیجه قیمت آن هم به نظر نمی‌رسد که پایین باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
دلیل باز نکردن فیلم در گالری iPhone و نحوه رفع آن را بررسی کنید

گوشی تاشوی هواوی میت X3 با ورود به بازار باید با گوشی‌های بسیار جذاب و قدرتمندی نظیر گلکسی زد فولد ۴، آنر مجیک Vs و اوپو فایند N2 رقابت کند. محصولاتی که بسیار سبک و باریک طراحی شده‌اند. هواوی این شانس را دارد که با الهام از این شرکت‌ها، محصولی را تولید کند که بتواند عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو را به خود اختصاص دهد.

هواوی تنها شرکتی است که هر دو دسته‌ی گوشی‌های تاشو را در سبد محصولات خود دارد (شبیه به زد فلیپ و زد فولد). گوشی‌های تاشوی هواوی در مدل پاکت ادیشن (شبیه به زد فلیپ) در بازار کشور ما هم در دسترس قرار دارند که می‌توانید با کلیک روی لینک‌های زیر آن‌ها را خریداری کنید.

خرید هوآوی P50 پاکت از دیجی‌کالا
خرید هوآوی P50 پاکت پریمیوم ادیشن از دیجی‌کالا

منبع: NotebookCheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا