کالای الکترونیکموبایل و گجت

مقایسه گوشی های پرچم دار سال ۲۰۲۲

بهترین گوشی جهان در سال ۲۰۲۲ کدام است؟ قرار است به مقایسه گوشی های پرچم دار سال ۲۰۲۲ بپردازیم و گوشی‌های قاتل پرچمدار که می‌توانید در سال ۲۰۲۲ خریداری کنید را معرفی کنیم.

معرفی بهترین پرچمداران ۲۰۲۲

در ادامه به معرفی بهترین پرچمداران سال خواهیم پرداخت و شما به این گونه می‌توانید با مقایسه این گوشی‌ها با یکدیگر به راحتی به خرید گوشی مورد نظر خود بپردازید و یک خرید ایده‌آل داشته باشید.

آیفون ۱۴ مکس

زمان صحبت در مورد آیفون ۱۴ رسیده است، مهم‌ترین تغییراتی که انتظار داریم در آیفون های ۲۰۲۲ ببینیم، مربوط به دوربین، طراحی و همچنین اندازه نمایشگر هستند. ظاهرا آیفون ۱۴ مکس به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند نمایشگری بزرگتر داشته باشند و قدرت بالاتر دستگاه اهمیتی برایشان ندارد. در مورد امکانات جدیدتر ادعا شده  نسخه Pro و Pro Max از گوشی‌های ۲۰۲۲ اپل با دوربین پشتی عریض ۴۸ مگاپیکسلی به دست کاربران خواهند رسید.

گوشی های پرچم دار 2022

گلکسی S22 Ultra

یکی از بهترین گوشی‎های ۲۰۲۲ که خیلی از افراد در انتظار آن بودند، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا است. این سری گلکسی از قلم هوشمند S Pen به صورت کامل پشتیبانی می‌کند، اما نیمی از قابلیت‌های آن بر روی سری گلکسی Note را دارد. همچنین بر روی گوشی هیچ فضای برای قرار دادن این قلم در نظر گرفته نشده و افراد باید آن را هم به صورت جداگانه تهیه کنند. در حال حاضر گلکسی S22 Ultra به عنوان بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. گلکسی S22 اولترا به سیستم دوربین چهارگانه ۱۰۸+۱۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت‌های خاص در عکاسی مجهز شده و با چیپست Snapdragon 8 Gen 1، باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ وات و شارژ وایرلس ۱۵ وات، دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه به دست علاقه‌مندان می‌رسد تا هرآنچه کاربران از یک گوشی نیاز دارند را در این دستگاه، پیدا کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین هدفون‌های بی‌سیم برای تمام نیازها و سلیقه‌ها

هواوی میت ۵۰ پرو

بعد از این که سیستم عامل اندروید از گوشی‌های هواوی حذف شد، فروش محصولات این شرکت هم کاهش پیدا کرد، اما هواوی هنوز هم یکی از شرکت‌های نوآور است. اخبار تازه از احتمال عرضه میت ۵۰ پرئ به عنوان یکی از بهترین گوشی‎های ۲۰۲۲ خبر داده‎اند. موبایلی که دارای قدرت پردازشی بالا و قابلیت‌های سخت افزاری جذابی است که می‌خواهد محصولات برندهای دیگر را باز هم به چالش بکشد.

شیائومی ۱۲، ۱۲X و ۱۲ پرو

این روزها شیائومی با عرضه گوشی‌های میان رده قدرتمند در بازار یکه‌تازی می‌کند، در حال حاضر سه پرچمدار جدید از خانواده Xiaomi 12 نیز به بازار عرضه کرده‌است که دو مورد از آن‌ها، از اولین محصولاتی هستند که با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 روانه بازار می‌شوند. لازم به ذکر است که این گوشی‌ها از نظر ظاهری تفاوت چندانی ندارند، اما از نظر سخت افزاری، تفاوت‌هایی در بین آن‌ها مشاهده می‌شود.

سونی Xperia 1 IV

اگر تصور می‌کنید سونی دیگر هیچ گوشی تولید نمی‌کند، سخت در اشتباهید! گوشی سونی اکسپریا وان IV یکی از برترین گوشی‌های ۲۰۲۲ و محصولی بی‌نظیر از غول فناوری ژاپن است که با آخرین فناوری‌های سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سیستم دوربین چهارگانه با لنزهای زایس و عملکرد فوق‌العاده، چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸Gen1، نمایشگر اولد با وضوح +۴K در کنار ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم، تنها قسمتی از ویژگی‌های خاص پرچمدار ۲۰۲۲ سونی هستند.

دوربین گوشی سامسونگ

ویوو X80 پرو

این روزها کمپانی‌های چینی از محبوبیت زیادی در بازار برخوردار هستند و محصولات همه‌فن حریفی را به فروش می‌رسانند. یکی از همین محصولات، گوشی X80 Pro کمپانی ویوو است که یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ می‎باشد. در کنار طراحی خاص، امکاناتی مانند نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی LTPO3 AMOLED با وضوح +۴K و شدت روشنایی بسیار بالای ۱۵۰۰ نیت، دوربین چهارگانه پشتی با لنزهای زایس، چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 و سیستم‌های سوپر فست شارژ سیمی و بی‌سیم، از مهم‌ترین مزایای بهترین گوشی ویوو ۲۰۲۲ می‌باشند.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشخصات کامل سری آنر مجیک ۵ فاش شد

سخن آخر

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ پرداختیم و به این گونه شما می‌توانید به راحتی به مقایسه گوشی های پرچم دار سال ۲۰۲۲ بپردازید و گوشی ایده‎ال خود را خریداری کنید. البته سازندگان گوشی‌های هوشمند همین حالا هم مشغول کار بر روی پروژه‌های بزرگتر هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا