لپ تاپ

معرفی بازی Banana Kong 2؛ تجربه‌ای جذاب و خاطره‌انگیز

نسخه اولیه بازی Banana Kong سال 2013 برای اندروید و iOS منتشر شده بود و حالا نسخه جدید این بازی به‌تازگی برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. در ادامه این مطلب از دیجیاتو، بازی Banana Kong 2 را معرفی خواهیم کرد.

اگر به بازی‌های آرکید و پلتفرمینگ قدیمی مانند Donkey Kong و Super Mario Bros علاقه‌مند باشید، احتمالا بازی Banana Kong 2 می‌تواند به گزینه موردعلاقه بعدی شما تبدیل شود. با این حال، نسبت به آن بازی‌ها، Banana Kong 2 تغییرات بسیار زیادی کرده و به عنوان یک بازی در سبک اندرلس رانر (Endless Runner) ویژگی‌های جالبی دارد.

بازی Banana Kong 2

بازی داستان خاصی ندارد و در آن شما به عنوان یک میمون وارد آن می‌شوید و باید از موزهای بسیار زیادی که قرار است روی شما بریزند فرار کنید! در واقع علاوه بر اینکه ماموریت اصلی شما جمع‌آوری موز در بازی است، باید از دست موزها نیز فرار کنید.

با این حال، جمع‌آوری موزها چندان در بازی ساده نخواهد بود، زیرا موانع بسیار زیادی سد راه شما خواهند شد. همچنین نقشه بازی هر بار به صورت خودکار و متفاوت طراحی می‌شود، بنابراین در هر دست از بازی با اتفاقات جدیدی مواجه خواهید شد که این امر کار را کمی دشوار و البته چالش‌برانگیز می‌کند.

هدف اصلی در بازی Banana Kong 2 نیز این است که بیشترین مسافت ممکن را طی کنید. در ادامه برخی نکات جزئی بازی و نقاط ضعف و قوت آن را مرور خواهیم کرد.

کنترل‌های بازی Banana Kong 2

بازی Banana Kong 2

مانند دیگر بازی‌های سبک اندلس رانر، کنترل‌ها نقش بسیار مهم و پررنگی در بازی Banana Kong 2 دارند. در واقع این دسته بازی‌ها به دلیل اینکه در آن‌ها شخصیت اصلی به صورت خودکار حرکت می‌کند و بازیکنان فقط وظیفه جابجایی او را دارند، باید کنترل‌های چالش‌برانگیزی داشته باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ با قیمت زیر ۲ میلیون تومان در دیجی کالا

در Banana Kong 2 این موضوع به خوبی رعایت شده و با استفاده از مکانیک‌های متفاوتی می‌توانید میمون داستان را از دست موزها نجات دهید!

گیم پلی بازی Banana Kong 2

بازی Banana Kong 2

گیم‌پلی بازی کاملا به کنترل‌های آن و زمانبندی بازیکنان وابسته است. در واقع، به عنوان یک بازی‌ اندلس رانر، در Banana Kong 2 همیشه باید شخصیت خود را جابجا کنید تا از حرکت متوقف نشود. با وجود این نکته مهم، یکی از مشکلات فعلی بازی تاخیر در اجرای برخی کنترل‌ها است که در برخی موارد تاثیر زیادی روی گیم‌پلی بازی می‌گذارد.

با این حال، توسعه‌دهندگان در بازی خود به‌ندرت از منو یا صفحات پیچیده استفاده کرده‌اند و همین امر باعث می‌شود تا بازیکنان همیشه مشغول تجربه بازی باشند و گیم‌پلی آن خسته‌کننده نشود.

با تمام این موارد، نمی‌توان گفت که بازی‌ Banana Kong 2 گیم‌پلی بدی دارد اما با برطرف کردن نواقص نسبتا کوچکش، می‌تواند به بازی سرگرم‌کننده‌تری تبدیل شود.

نقاط مثبت و منفی بازی Banana Kong 2

بازی Banana Kong 2

مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، Banana Kong 2 نیز نقاط مثبت و منفی خود را دارد. از جمله نکات مثبت آن می‌توان به کنترل‌های ساده، گیم‌پلی چالش‌برانگیز و گرافیک زیبا اشاره کرد که باعث شده‌اند با یک بازی سرگرم‌کننده مواجه باشیم.

با این حال، شاید برای برخی بازیکنان، نقاط منفی Banana Kong 2 بیشتر به چشم بیاید. از جمله آن‌ها می‌توان به تاخیر کنترل‌ها اشاره کرد که در برخی موارد می‌تواند از موفقیت شما جلوگیری کند. هرچند از عملکرد‌های ترکیبی (Combo) در بازی به خوبی استفاده شده اما در برخی موارد چندان جالب به نظر نمی‌رسند.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که پس از مدت زمان مشخص شده‌ای، یک تبلیغات 5 ثانیه‌ای نیز برای بازیکنان نمایش داده می‌شود که هرچند چندان تجربه بازی را خراب نمی‌کند، اما در هر صورت استفاده از تبلیغات می‌تواند کمی آزاردهنده باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی A33 5G هم به اندروید ۱۳ آپدیت شد

در نهایت، Banana Kong 2 بدون شک نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات زیادی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به گرافیک بهبود یافته و گیم‌پلی پیشرفته اشاره کرد. با این حال، شاید اگر از طرفداران قدیمی این سری باشید، چندان نسخه جدید بازی باب میل شما نباشد. با این حال، در بین بازی‌های فعلی که معمولا به اینترنت نیاز دارند، با وجود Banana Kong‌ 2 در هر شرایطی و بدون نیاز به اینترنت به یک بازی سرگرم‌کننده دسترسی خواهید داشت.

دانلود بازی Banana Kong 2

بازی Banana Kong 2

بازی هم‌اکنون برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

در گوگل پلی، تاکنون بیش از یک میلیون کاربر بازی‌ را دانلود کرده‌اند و با ثبت بیشتر از 5000 هزار نظر، Banana Kong 2 امتیاز خوب 4.6 را کسب کرده است. در اپ استور هم استقبال بسیار خوبی از آن شده و امتیاز 4.8 را کسب کرده است.

Banana Kong 2
  • Banana Kong 2
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: FDG Mobile Games
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: 165/191 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا