لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

محبوب‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ در دیجی کالا

در این مطلب به طور مختصر و مفید به تعدادی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ که در دیجی‌کالا به فروش می‌رسند، می‌پردازیم.

ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود، به لطف ارائه‌ی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه ولی جذاب توانسته مورد توجه زیادی قرار بگیرد. به دلیل همین فروش بالا، خوشبختانه در بازار ایران برای لوازم جانبی گوشی‌های ردمی تنوع بسیار زیادی دیده می‌شود. بنابراین اگر به دنبال خرید لوازم جانبی برای ردمی نوت ۱۱ هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱

لوازم جانبی ردمی نوت 11

شیائومی اوایل ۲۰۲۲ از ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد که از همان ابتدا در بازارهای مختلف مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته است. این گوشی از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. اگرچه همراه با اندروید ۱۱ راهی بازار شده، ولی اندروید ۱۲ هم برای آن منتشر شده است. قلب تپنده‌ی آن چیپست ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ است و به همین خاطر یک گوشی ۴G محسوب می‌شود. همچنین در کنار این چیپست، ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۴ تا ۶ گیگابایت رم انجام وظیفه می‌کنند.

در پنل پشتی شاهد دوربین چهارگانه هستیم که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است. همچنین باید به اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کنید. سنسور اثر انگشت این گوشی در لبه‌ی کناری تعبیه شده و انرژی آن از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. ردمی نوت ۱۱ از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند که این یعنی باتری در عرض ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

خرید گوشی ردمی نوت ۱۱ از دیجی‌کالا

قاب‌های محافظ ردمی نوت ۱۱

کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG

لوازم جانبی ردمی نوت 11

قاب‌های سیلیکونی به دلیل قیمت مناسب و تنوع رنگ بالا معمولا طرفداران زیادی دارند. برخی از کاربران علاقه‌ای به استفاده از قاب‌های سفت و سخت ندارند و ترجیح می‌دهند از قاب‌های انعطاف‌پذیر بهره ببرند. درون این قاب شاهد پوشش مشابه موکت هستیم که در صورت ضربه به گوشی، تا حد زیادی جلوی آسیب به بدنه را می‌گیرد. این قاب از دکمه‌ها هم محافظت می‌کند و اطراف دوربین‌ها را به‌خوبی پوشش می‌دهد. اگر این قاب توجه شما را جلب کرده، باید بگوییم که در ۲۷ رنگ و با پرداخت حدود ۴۰ هزار تومان می‌توانید آن را از دیجی‌‌کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه می توان گوشی را از طریق WiFi به تلویزیون متصل کرد؟

خرید کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG از دیجی‌کالا

کاور بادیگارد مدل BatMan

لوازم جانبی ردمی نوت 11

این کاور یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ محسوب می‌شود که این محبوبیت هم به قیمت مناسب، دوام بالا و جذابیت آن برمی‌گردد. به لطف همین طراحی جذاب، این کاور در کنار محافظت از گوشی می‌تواند جذابیت ظاهری گوشی را دوچندان کند. از ویژگی‌های مهم این قاب باید به قرارگیری حلقه در پنل پشتی اشاره کنیم که می‌تواند به عنوان استند انجام وظیفه کند. در ضمن نباید وجود آهنربا در میان این قاب را از قلم بیندازیم که به همین خاطر قاب می‌تواند به هولدر ماشین وصل شود. اگر هم نگران آسیب رسیدن به لنز دوربین‌ها هستید، به راحتی می‌توانید بخش کشویی قاب را روی ماژول دوربین قرار دهید. این قاب در ۵ رنگ با قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کاور بادیگارد مدل BatMan از دیجی‌کالا

کاور مدل PML

لوازم جانبی ردمی نوت 11

اگر به دنبال یک قاب ارزان‌قیمت و مناسب برای ردمی نوت ۱۱ خود هستید، این قاب می‌تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند. این قاب از دو بخش بامپر سیلیکونی و پنل پشتی مبتنی بر پلاستیک مات تشکیل شده و در کل هنگام در دست گرفتن آن، حس خوبی به کاربران منتقل می‌شود. پنل پشتی اثر انگشت را جذب نمی‌کند و در کل این قاب تا حد خوبی در برابر ضربات از خود مقاومت نشان می‌دهد. برای خرید این قاب می‌توانید از بین ۷ رنگ دست به انتخاب بزنید و با قیمت حدودا ۲۵ هزار تومانی فروخته می‌شود.

خرید کاور مدل PML از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Silca

لوازم جانبی ردمی نوت 11

یکی از نگرانی‌های کاربران هنگام خرید قاب‌های محافظ، تغییر رنگ آن با گذشت زمان است. اما این قاب که از ترکیب سیلیکون و TPU ساخته شده عمر بالایی به ارمغان می‌آورد و از تاییدیه‌های مربوط به مقاومت در صورت سقوط از ارتفاع ۳ متر هم بهره می‌برد. به لطف برامدگی‌های اطراف ماژول دوربین و نمایشگر، در صورت ضربه به این گوشی احتمال بروز آسیب کاهش پیدا می‌کند. به طور کلی برند لوکسار در زمینه‌ی ساخت قاب گوشی‌های مختلف شهرت زیادی دارد و این قاب هم یکی از بهترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود که برای خرید آن باید حدود ۷۰ هزار تومان بپردازید.

شاید این مطلب جذاب باشد
علل داغ شدن بیش از حد لپ تاپ و راه های جلوگیری از آن

خرید کاور لوکسار مدل Silca از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Unicom

لوازم جانبی ردمی نوت 11

برخی کاربران بر این باور هستند که قاب استفاده شده باید بتواند طراحی بدنه‌ی گوشی را به خوبی نشان دهد. اگر شما هم از این دسته از کاربران هستید، پس بهتر است از بین قاب‌های شفاف دست به انتخاب بزنید. کاور لوکسار مدل Unicom یکی از همین قاب‌های شفاف باکیفیت است که در جنس مناسب، دوام گوشی را در برابر ضربات افزایش می‌دهد. در ۴ گوشه‌ی این قاب شاهد ضربه‌گیر هستیم و همچنین با توجه به بالاتر بودن لبه‌ها نسبت به نمایشگر، احتمال آسیب به صفحه‌نمایش به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. این قاب با قیمت حدودا ۵۰ هزار تومانی به فروش می‌رسد.

خرید کاور لوکسار مدل Unicom از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل Bonny

لوازم جانبی ردمی نوت 11

این قاب مبتنی بر سه ماده است. به طور مشخص پنل پشتی از پلاستیک سخت استفاده می‌کند و بامپر آن از TPU بهره می‌برد. همچنین در این میان باید به فلزی بودن بخش مربوط به ماژول دوربین هم اشاره کنیم. قاب‌های سامورایی از نظر برش و مواد استفاده شده حرف زیادی برای گفتن دارند و این قاب هم از این قاعده مستثنا نیست. بنابراین اگر به دنبال یک کاور جذاب با پنل پشتی شفاف هستید، این قاب می‌تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند. در دیجی‌کالا با پرداخت حدود ۱۱۵ هزار تومان می‌توانید این قاب جذاب را خریداری کنید.

خرید کاور سامورایی مدل Bonny از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ ردمی نوت ۱۱

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD

با وجود اینکه در سال‌های اخیر مقاومت نمایشگر گوشی‌های هوشمند در برابر ضربات تا حد زیادی افزایش یافته است، اما بسیاری از کاربران برای محکم‌کاری از گلس‌های محافظ بهره می‌برند. این گلس محافظ به‌خوبی نمایشگر ردمی نوت ۱۱ را پوش می‌دهد و به لطف شفافیت بالا، کیفیت نمایشگر را پایین نمی‌آورد. در حال حاضر با پرداخت حدود ۳۰ هزار تومان قادر به خرید این گلس هستید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوگل زمان انتشار احتمالی بتای اندروید ۱۴ را فاش کرد

خرید محافظ صفحه نمایش مدل SUPERD از دیجی‌کالا

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل CAG

اگر به استفاده از گلس‌های محافظ مات علاقه دارید، می‌توانید این گلس را با قیمت بسیار پایینی بخرید. لمس گلس‌های مات معمولا حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند و همچنین خستگی چشم را کاهش می‌دهند. از دیگر مزایای گلس‌های مات باید به باقی نماندن اثر انگشت اشاره کنیم که همین موضوع تجربه‌ی استفاده از نمایشگر را بهبود می‌بخشد. با پرداخت حدود ۱۳ هزار تومان می‌توانید این گلس محافظ را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل CAG از دیجی‌کالا

محافظ‌ دوربین ردمی نوت ۱۱

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL

با توجه به اینکه ماژول‌های دوربین گوشی‌های هوشمند روز به روز بزرگ‌تر و برجسته‌تر می‌شوند، کاربران زیادی نگران آسیب دیدن دوربین‌های گوشی خود هستند. به همین خاطر محافظ‌های دوربین یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ به حساب می‌آیند. این گلس محافظ به خوبی کل ماژول دوربین این گوشی را پوشش می‌دهد تا دیگر نگران ضربه و خط و خش لنزهای دوربین نباشید. باید خاطرنشان کنیم این گلس کیفیت عکس‌ها را کاهش نمی‌دهد و با قیمت حدودا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL از دیجی‌کالا

شارژر ردمی نوت ۱۱

شارژر دیواری شیائومی مدل Turbo fast charge

خوشبختانه همراه با ردمی نوت ۱۱ شارژر ۳۳ واتی هم ارائه می‌شود ولی اگر به هر دلیلی برای این گوشی به یک شارژر نیاز پیدا کردید، می‌توانید این مدل را خریداری کنید. این شارژر هم سرعت ۳۳ وات را ارائه می‌دهد و همراه با آن کابل usb-c به طور ۱ متر به دست شما می‌رسد. برای خرید این شارژر کافی است حدود ۱۶۰ هزار تومان بپردازید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی A54 شاید به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود

خرید شارژر دیواری شیائومی مدل Turbo fast charge از دیجی‌کالا

سخن آخر

در این مطلب به طور مختصر و مفید به تعدادی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ پرداختیم. اگر شما هم از گوشی ردمی نوت ۱۱ استفاده می‌کنید، کدام لوازم جانبی را برای این گوشی خریداری کرده‌اید؟ نام این محصولات را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا