لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

ظاهرا نام آیفون ۱۴ مکس در دقیقه‌ی نود به ۱۴ پلاس تغییر کرده است

تا فقط چند روز قبل از معرفی سری آیفون ۱۴، تمام افشاگران از جانشین آیفون ۱۳ مینی تحت عنوان آیفون ۱۴ مکس یاد می‌کردند اما در نهایت تعدادی از این افشاگران اعلام کردند که نام گوشی موردنظر آیفون ۱۴ پلاس خواهد بود. حالا بر اساس اطلاعات قرار گرفته در دو قسمت از سایت اپل، به نظر می‌رسد آیفون ۱۴ مکس تا روزهای آخر نام این گوشی بوده ولی در نهایت مدیران این شرکت تصمیم گرفته‌اند نام آن را تغییر دهند.

آیفون 14 مکس

به طور مشخص، اپل در دو قسمت سایت خود از این گوشی تحت عنوان آیفون ۱۴ مکس یاد کرده است. باید خاطرنشان کنیم آخرین باری که اپل برای آیفون از پسوند پلاس استفاده کرده، مربوط به سری آیفون ۸ بوده است. آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس به ترتیب از نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند و به غیر از باتری و نمایشگر، هیچ تفاوتی با هم ندارند.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه مدل بزرگ‌تر آیفون ۱۴ نسبت به آن مزیت خاصی به غیر از نمایشگر و باتری بزرگ‌تر ارائه نمی‌دهد، مدیران اپل به این نتیجه رسیده‌اند که پسوند پلاس برای آن مناسب‌تر است. با وجود اینکه در حال حاضر سه مدل از سری آیفون ۱۴ راهی بازار شده‌اند، ولی آیفون ۱۴ پلاس از تاریخ ۱۵ مهر به دست کاربران می‌رسد. با توجه به گزارش‌های منتشر شده، آمار پیش‌خرید و خرید مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده است.

منبع: Macrumors

شاید این مطلب جذاب باشد
اگر تشخیص خرابی ای سی گوشی را جدی نگیرید، باید با موبایلتان خداحافظی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا