لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

سری گلکسی S23 احتمالاً طراحی یکنواختی خواهد داشت

سامسونگ سری پرچم‌دار گلکسی S22 خود را در ماه فوریه به کاربران معرفی کرد و این یعنی حداقل سه ماه تا زمان رونمایی از سری جدید پرچم‌داران سال ۲۰۲۳ سامسونگ یعنی گلکسی S23 فاصله داریم؛ با این حال اما هر هفته شاهد انتشار خبرها و اطلاعات جدیدی از گوشی‌های هوشمند این سری هستیم. در همین راستا، یکی از معروف‌ترین افشاگران حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe تصویری از کیس‌های محافظ طراحی شده برای این مدل‌ها را منتشر کرده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی این سری پرچم‌دار ارائه می‌دهد.

برخی اطلاعات این گوشی‌ها مانند ابعاد و اندازه قبل از عرضه رسمی، در اختیار سازندگان لوازم جانبی قرار داده می‌شود تا آن‌ها بتوانند لوازم جانبی این گوشی‌ها را به موقع برای عرضه آماده کنند. این تصویر فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی S23 اولترا اساساً از طراحی مشابه مدل قبلی خود بهره می‌برد، در حالی که گلکسی S23 و S23 پلاس بدون برآمدگی‌های دوربین مدل ۲۰۲۱ خود روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خواهند شد.

سری گلکسی S23

تصویر قاب‌های محافظ به اشتراک‌گذاشته شده توسط Ice Universe گواه دیگری بر این است که هر سه مدل موجود در این سری پرچم‌دار طراحی پشتی یکسانی دارند، اما البته این به این معنی نیست که آن‌ها مشخصات دوربین یکسانی نیز خواهند داشت. گلکسی S23 اولترا قرار است به اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تبدیل شود که به نوعی جایگاه خود را در لیست بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در سال ۲۰۲۳ تضمین می‌کند.

از آن جا که تاکنون دو سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند تولید شده، بیشتر تحلیلگران معتقدند این گوشی هوشمند قدرتمند از سنسورهای ISOCELL HP1 یا ISOCELL HP3 موجود استفاده نمی‌کند، بلکه با سنسور دوربین جدیدی را که سامسونگ هنوز معرفی نکرده، به کاربران عرضه می‌شود. سنسورهای ISOCELL HP1 و HP3 به ترتیب دارای پیکسل‌های ۰.۶۴ و ۰.۵۶ میکرومتری هستند و افشاگران پیش‌بینی می‌کنند که سنسور ISOCELL HP2 می‌تواند به عنوان دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا با پیکسل‌های ۰.۶۰ میکرومتری به انجام وظیفه بپردازد.

شاید این مطلب جذاب باشد
دوربین گوشی شما به چند مگاپیکسل نیاز دارد؟

همچنین گفته می‌شود که این دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دارای اندازه‌ی ۱/۱٫۳۳ اینچ و گشودگی دیافراگم F/1.8 خواهد بود که تا حدودی از سنسور بکار رفته در دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی S22 اولترا بزرگ‌تر است. طبق شایعات، دو مدل دیگر این سری می‌توانند دوربین سلفی بهتری داشته باشند. بررسی رندر منتشر شده از Ice Universe نشان می‌دهد که همه‌ی مدل‌ها لبه‌های گرد خواهند داشت، اما در واقعیت اینطور نخواهد بود.

گلکسی S23 اولترا احتمالاً همان ظاهر جعبه‌ای شکل ۲۲ اولترا خود را حفظ خواهد کرد، اما ممکن است کمی بلندتر و پهن‌تر از نسل قبلی خود باشد. پیش‌تر نیز این افشاگر در گزارشی اشاره کرد که غول کره‌ای دنیای فناوری هر چهار لبه‌ی گلکسی S23 را حدود ۰.۱۵ میلی‌متر پهن‌تر خواهد کرد. این اقدام سامسونگ تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کند، اما می‌تواند از لحاظ ظاهری گوشی هوشمند جدید این شرکت را در مقایسه با نسل قبلی خود حجیم‌تر نشان دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند پرچم‌دار با حاشیه‌های بسیار نازک‌تری نسبت به نسل قبلی روانه‌ی بازار شود.

در مورد دیگر گوشی‌های حاضر در این سری یعنی گلکسی S23 و S23 پلاس باید اشاره کنیم که ممکن است لبه‌های گردتری نسبت به مدل‌های قبلی داشته باشند و احتمالاً کمی پهن‌تر و بلندتر از مدل‌های ۲۰۲۲ خواهند بود. همچنین احتمال می‌رود که این گوشی‌ها حاشیه‌های تا حدودی گسترده‌تری داشته باشند. اگرچه این تصویر نشان می‌دهد که مدل پلاس با نام احتمالی پرو عرضه خواهد شد، اما Ice Universe تصریح کرده که این گوشی با همان نام گلکسی S23 پلاس معرفی می‌شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
طریقه فعال سازی گوشی شیائومی

سری گلکسی S23

شایعات حاکی از آن است که گلکسی S23 و S23 پلاس نسبت به نسل قبلی خود از باتری‌های با ظرفیت بیشتری بهره خواهند برد که بر این اساس، گلکسی S23 سامسونگ مجهز به یک باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که حدود ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت از گلکسی S22 بیشتر است. همچنین گلکسی S23 پلاس نیز با باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار می‌شود. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی‌ها در ۴ رنگ و قبل از فوریه‌ی ۲۰۲۳ به کاربران معرفی خواهند شد.

منبع: Phonearena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا