اپلیکیشن و نرم‌افزارلپ تاپلوازم جانبی

سامسونگ می‌خواهد فرایند انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری را سریع‌تر کند

سامسونگ می‌خواهد در آینده فرایند انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری (اندروید) را از آنچه که اکنون شاهد هستیم سریع‌تر انجام دهد.

سامسونگ به‌تازگی بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن به سرعت بسیار بالای خود در انتشار آپدیت رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ برای گوشی‌هایش پرداخته است. احتمالا می‌دانید که این آپدیت حتی برای یک سری از گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ هم در حال انتشار است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری بخش بزرگی از گوشی‌های این شرکت به سیستم‌عامل جدید آپدیت شوند.

سامسونگ در آغاز فرایند انتشار آپدیت اندروید ۱۳ سریع‌ترین شرکت نبود. وان‌پلاس یک ماه زودتر این کار را انجام داد اما وان‌پلاس فقط یک سری از گوشی‌های پرچم‌دار خود را تاکنون آپدیت کرده در حالی که سامسونگ بیش از ۱۰ دستگاه آپدیت شده به اندروید ۱۳ را در سبد محصولات خود دارد. با این شرایط، سامسونگ باز هم مدعی شده که می‌خواهد آپدیت بعدی را سریع‌تر از این برای گوشی‌های خود منتشر کند.

سامسونگ در این بیانیه‌ی مطبوعاتی در رابطه با قابلیت‌های رابط کاربری جدید خود و همچنین درباره‌ی عرضه‌ی این آپدیت برای یک سری از گوشی‌های باقی مانده از سری Z و A هم توضیحاتی را ارائه داده است. برای مثال گفته که تمام مدل‌های گلکسی زد فلیپ و زد فولد ۲ و ۳، گلکسی تب S8، تب S7 فن ادیشن، تب S7 و تب S6 لایت در همین سال به اندروید جدید آپدیت خواهند شد. این شرکت کره‌ای همچنین اعلام کرده که در ماه جاری، سری گلکسی S20 و نوت ۲۰ هم در تمام نقاط جهان نسخه‌ی رسمی اندروید ۱۳ و رابط کاربری یادشده را دریافت خواهند کرد. در نهایت هم به گوشی‌هایی نظیر گلکسی A53، گلکسی A52s، گلکسی A33 و A32 اشاره شده که طبق توضیحات سامسونگ باید همین امسال آپدیت یادشده را دریافت کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
شیائومی می بند 7 پرو با نمایشگر 1.64 اینچی و GPS داخلی معرفی شد

سامسونگ مدعی شده فرایند توسعه و عرضه‌ی آپدیت One UI 5.0 به مراتب سریع‌تر از نسخه‌ی قبلی بوده و در راستای بهبود هرچه بیشتر اوضاع، همکاری خود با گوگل را بیشتر هم خواهد کرد و پیوسته به بازخوردهای کاربران گوش خواهد داد تا تجربه‌ی بهتری را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

در حال حاضر انتظار می‌رود بخش بزرگی از گوشی‌های سامسونگ تا پایان سال اندروید ۱۳ را دریافت کنند. اگر سامسونگ فرایند انتشار آپدیت اندروید ۱۴ را سریع‌تر کند، باید انتظار داشته باشیم تمام پرچم‌داران و میان‌رده‌های این شرکت تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به سیستم‌عامل جدید آپدیت شوند.

منبع: Android Authority

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا