اپلیکیشن و نرم‌افزارلپ تاپلوازم جانبی

سامسونگ می‌خواهد تا قبل ۲۰۲۳ محصولاتش را به اندروید ۱۳ آپدیت کند

سامسونگ در نظر دارد تا قبل از سال ۲۰۲۳ تمام محصولات خود را که واجد شرایط دریافت اندروید ۱۳ هستند به این سیستم‌عامل آپدیت کند.

سامسونگ در زمینه‌ی آپدیت نرم‌افزاری یکی از بهترین شرکت‌های فعال به حساب می‌آید. البته باید این شرکت را در مقایسه با شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید گوشی‌های اندرویدی بهترین بدانیم چرا که هیچ یک از آن‌ها با این سرعت و کیفیت قادر به انتشار آپدیت برای محصولات خود نیستند. خصوصا اینکه هر شرکتی به اندازه‌ی سامسونگ گوشی میان‌رده و اقتصادی ندارد.

سامسونگ دو ماه بعد از اینکه گوگل نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۳ را در دسترس قرار داد، فرایند انتشار آن را برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود آغاز کرد. در حال حاضر بیش از ۱۰ محصول از این شرکت به اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 آپدیت شده‌اند که حتی گوشی‌های میان‌رده‌ی نه چندان گران‌قیمت را هم شامل می‌شوند. برخی از میان‌رده‌های جدید حتی از پرچم‌دارها هم آپدیت یادشده را زودتر دریافت کردند که این نشان می‌دهد مسأله‌ی آپدیت برای سامسونگ از چه اهمیت بالایی برخوردار است.

در بسیاری از کشورها سامسونگ حتی از برنامه‌ی قبلی خود هم خیلی زودتر عمل کرده و محصولاتی را که باید یکی دو ماه بعد آپدیت می‌شدند را به اندروید ۱۳ و One UI 5.0 آپدیت کرده است. حال در مصاحبه‌ای که اخیرا وب‌سایت SamMobile با نائب رئیس بخش تحقیق و توسعه‌ی اندروید در سامسونگ الکترونیکس صورت داده، به این نتیجه رسیده که این شرکت کره‌ای ظاهرا در نظر دارد تا قبل از آغاز سال ۲۰۲۳ تمام محصولات خود را به اندروید جدید آپدیت کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
5 روش برای تشخیص خرابی باتری موبایل

چنین کاری قطعا جایگاه سامسونگ را مستحکم‌تر می‌کند خصوصا اینکه می‌دانیم هنوز بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های اندرویدی اصلا فرایند انتشار آپدیت برای گوشی‌های خود را آغاز هم نکرده‌اند. اگر سامسونگ بتواند تا قبل از آغاز سال ۲۰۲۳ تمام محصولات خود را به اندروید ۱۳ آپدیت کند یک رکورد عالی هم از خود به جا خواهد گذاشت؛ حتی اگر این آپدیت در یک سری از کشورهای محدود در دسترس قرار بگیرد.

البته این چیزی نیست که سامسونگ قول انجام آن را داده باشد؛ صرفا یک هدف جاه‌طلبانه‌ای است که این شرکت در نظر دارد به آن دست پیدا کند و باید دید آیا موفق می‌شود یا خیر. چون پیش از این و در خبرهایی که در این رابطه منتشر می‌شده خواندیم که یک سری از گوشی‌های این شرکت باید در سال ۲۰۲۳ آپدیت یادشده را دریافت کنند.

منبع: SamMobile

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا