لپ تاپ

بهترین لپ تاپ برای رشته پزشکی کدام است؟

یک پیشنهاد عالی برای شما دارم. اگر تا پایان مطلب با ما همراه باشید، پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید کرد. چه سوالی؟ انتخاب بهترین لپ تاپ برای رشته پزشکی. من به شما کمک می‌کنم تا با ویژگی‌های لپ تاپ مناسب کارهای دانشجویی آشنا شوید. در پایان نیز چند مدل مناسب و زیبا را معرفی می‌کنم تا بتوانید با اطلاعاتی کامل اقدام به خرید کنید.


فهرست مطالب


لپ تاپ مناسب رشته پزشکی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

دانشجویان معمولا با خود لپ تاپ حمل می‌کنند. به همین دلیل باید لپ تاپ سبک و اندازه‌ای استاندارد داشته باشد. بهتر است مارک لپ تاپ معتبر باشد. ظاهر لپ تاپ آراسته باشد. (لازم نیست که حتما از لپ تاپی لاکچری استفاده کنید! اما حتما به پرستیژ کاری خود توجه کنید.)


ویژگی‌های ظاهری لپ تاپ مناسب کارهای پزشکی

١. وزن و اندازه

بهتر است از لپ تاپی استفاده کنید که وزن کمی دارد. جابه‌جایی آن آسان است. اندازه لپ تاپ باید به گونه‌ای باشد که به آسانی در هر کیفی جا شود. توصیه می‌کنیم سراغ لپ تاپ‌های ١٥ اینچی و کوچک‌تر بروید.

٢. باتری

چون نیاز دارید لپ تاپ را با خود حمل کنید، لپ تاپی مناسب‌تر است که باتری بادوام‌تری دارد. ممکن است همه جا به برق دسترسی نداشته باشید. پس لپ تاپی که بتواند ٤ ساعت یا بیشتر بدون برق روشن بماند گزینه‌ای مناسب‌تر است.

٣. کیبورد

کیبورد باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که کمترین فشاری را به دستان شما هنگام تایپ وارد کند. یعنی بدون خستگی تا ساعت‌ها بتوانید با لپ تاپ تایپ کنید. بهترین انتخاب برای شما کیبوردهای جزیره‌ای می‌باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین جایگزین های گوگل پلی که همه اندرویدی ها باید بشناسند

٤. نمایشگر

نمایشگر لپ تاپ بسیار مهم است. چون زمان زیادی را مشغول خواندن مطالب هستید. اگر نمایشگر کیفیت مناسبی نداشته باشد، حتما به چشمانتان آسیب می‌رسد. نمایشگری مناسب است که کیفیت HD+ یا بالاتری داشته باشد.

نمایشگر لمسی و قابلیت پشتیبانی از قلم می‌تواند یک مزیت عالی برای شما باشد. این قابلیت هنگام کارهای آموزشی و ارائه بسیار به شما کمک می‌کند.

باتریحداقل ٣ ساعت
نمایشگر+HD یا Full-HD
اندازه١٥ اینچ یا کوچکتر
وزنکمتر از ٢.٥ کیلوگرم
کیبوردجزیره‌ای
ویژگی‌های ظاهری لپ تاپ پزشکی

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ مناسب دانشجوی پزشکی

رشته‌ی پزشکی مثل رشته‌های مختلف مهندسی به پردازش‌های سنگینی نیاز ندارد. پردازنده‌ی مرکزی Intel یا AMD برای انجام تمامی کارهای این رشته کفایت می‌کند. در جدول زیر به اختصار حداقل کانفیگ مورد نیاز را بررسی کرده‌ایم.

سخت افزارحداقل کانفیگ مورد نیاز
پردازنده مرکزیIntel Core-i5
AMD A10
مقدار رم٤ گیگا بایت
حافظه‌ی داخلی٢٥٠ گیگا بایت
حافظه‌ی گرافیکی مجزانیاز نیست
حداقل سخت افزار مورد نیاز لپ تاپ مناسب دانشجوی پزشکی

پرستیژ کاری خود را حفظ کنید

ظاهر لپ تاپ باید آراسته و مناسب کار شما باشد. لپ تاپ‌های سنگین و صنعتی مناسب شما نیست. بلکه باید لپ تاپی انتخاب کنید که طراحی زیبایی داشته باشد. در کار شما ظاهر یکی از ویژگی‌های مهم است که باید به آن توجه کنید.

چگونه با هزینه کم یک لپ تاپ دانشجویی عالی بخرید

در حال حاضر با تغییرات ارز و نوسان قیمت لپ تاپ، خرید لپ تاپ تازه نیاز به بودجه‌ی زیادی دارد. پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ استوک است. لپ تاپ استوک کیفیت ساخت بالایی دارد. همچنین قیمت آن حدود یک سوم لپ تاپ تازه است.

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ می‌خواهد تا قبل ۲۰۲۳ محصولاتش را به اندروید ۱۳ آپدیت کند

معرفی چند مدل لپ تاپ مناسب رشته پزشکی

حالا به بررسی لپ تاپ‌هایی می‌پردازیم که مناسب شماست.

١. سرفیس پرو

سرفیس پرو مایکروسافت دارای طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی است. این لپ تاپ‌ها نمایشگر لمسی دارند. از قلم پشتیبانی می‌کنند. در ضمن کیبورد دستگاه به آسانی از بدنه آن جدا می‌شود. باتری دستگاه‌ها بادوام است و قابلیت شارژدهی تا چند ساعت را دارد.

ظاهر لاکچری و سخت افزار قدرتمند این دستگاه‌ها باعث محبوبیت بسیار زیاد این سری از لپ تاپ‌های مایکروسافت شده است.


کدام سرفیس پرو مناسب شماست


٢. HP Elite X2

تبلت‌های ویندوزی اچ پی با طراحی متفاوت و زیبا یک گزینه‌ی ایده‌آل برای شماست. باتری بادوام، سخت افزار قدرتمند و بهینه از جمله مهمترین ویژگی‌های این سری از لپ تاپ‌های اچ پی است.

کیبورد جدا شونده، نمایشگر لمسی و قابلیت پشتیبانی از قلم از دیگر ویژگی‌های بارز این لپ تاپ‌هاست.


بررسی تبلت‌های ویندوزی اچ پی


٣. سرفیس لپ تاپ

لپ تاپ‌های لاکچری مایکروسافت با نمایشگر لمسی و طراحی فوق العاده زیبا، می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای کسانی باشد که بودجه‌ی کافی دارند. زیبایی و قدرت را با هم احساس می‌کنید.


٤. سری پاویلیون مدیریتی

لپ تاپ‌های مدیریتی اچ پی عموما دارای طراحی بسیار زیبایی هستند. سخت افزاری قوی دارند. در ضمن قیمت استوک این دستگاه‌ها بسیار پایین‌تر از سایر برندهاست. به اصطلاح یک لپ تاپ اقتصادی عالی است.


سخن پایانی

در حال حاضر خرید لپ تاپ استوک گزینه‌ای هوشمندانه‌تر است. شما با قیمتی کمتر، لپ تاپی قدرتمند می‌خرید. اما باید به یاد داشته باشید که هر لپتاپی مناسب شما نیست. هنگام خرید حتما به کاربری دستگاه، ظاهر و مشخصات سخت افزاری آن دقت کنید. هر چند که لپ تاپ مناسب رشته پزشکی به سخت افزار قدرتمندی نیاز ندارد اما بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که تا سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
با جاکفشی‌های جدید LG نگران بوی بد و خرابی کفش‌های خود نباشید!

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. اگر سوالی دارید می‌توانید در کامنت مطرح کنید. در اسرع وقت کارشناسان آبیدر استوک به سوال شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

چه لپ تاپی مناسب دانشجوی پزشکی است؟

لپ تاپ باید سبک باشد. کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ باید بالا باشد. دانشجویان معمولا با خود لپ تاپ حمل می‌کنند. به همین دلیل باید لپ تاپ سبک و اندازه‌ای استاندارد داشته باشد. بهتر است مارک لپ تاپ معتبر باشد. ظاهر لپ تاپ آراسته باشد. (لازم نیست که حتما از لپ تاپی لاکچری استفاده کنید! اما حتما به پرستیژ کاری خود توجه کنید.)

قیمت لپ تاپ دانشجوی پزشکی چقدر است؟

لپ تاپ‌هایی که مناسب کارهای پزشکی و دانشجویی باشد حدودا از ١٠ میلیون شروع می‌شود. بنابر سخت افزار دستگاه و امکانات آن، قیمت آن متغیر است. اما هنگام خرید به برند و پرستیژ لپ تاپ نیز توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا