تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی گوشی شیائومی پوکو M5s؛ ارزان‌قیمت با چیپست قدرتمند

شیائومی از برند پوکو برای گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه استفاده می‌کند و یکی از این گوشی‌های جذاب، پوکو M5s نام دارد. به طور کلی می‌توان گفت این گوشی در این محدوده‌ی قیمتی یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. در این ویدیو این گوشی را بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا ارزش خرید بالایی دارد یا نه.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این گوشی از نظر ظاهری و سخت‌افزاری شباهت بسیار زیادی به گوشی ردمی نوت ۱۰s دارد. بدنه‌ی گوشی پلاستیکی ولی خوش‌دست است و وزن آن به ۱۸۲ گرم می‌رسد. درون بدنه یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که با استفاده از شارژر ۳۳ واتی قرار گرفته در جعبه، در عرض ۸۴ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. به لطف ظرفیت بالای باتری، به راحتی حداقل یک روز کامل را دوام می‌آورد و بنابراین لازم نیست نگران عمر باتری گوشی باشید. حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی پاور تعبیه شده که سرعت نسبتا قابل قبولی را ارائه می‌دهد. خوشبختانه در کنار پشتیبانی از دو سیم‌کارت، امکان بهره‌گیری از یک کارت حافظه microSD هم وجود دارد و بنابراین می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی را افزایش دهید.

قلب تپنده‌ی پوکو M5s چیپست هلیو G95 ساخت شرکت مدیاتک است که این چیپست طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از گوشی‌های این محدوده‌ی قیمتی مورد استفاده قرار گرفته است. به لطف همین چیپست، می‌توانید بازی‌های سنگین را با تنظیمات نرمال اجرا کنید و گشت‌و‌گذار در منو‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف با سرعت بالایی صورت می‌گیرد. در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED هستیم که یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. این نمایشگر مبتنی بر رزولوشن FHD+ است و رفرش ریت ۶۰ هرتز ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی این نمایشگر به حداکثر ۱۰۰۰ نیت می‌رسد که برای یک گوشی با این قیمت، مشخصه‌ی بسیار جذابی است.

شاید این مطلب جذاب باشد
داستان اتفاقات عجیبی که به نوبل فیزیک ۲۰۲۲ ختم شد!

در ماژول دوربین در کل ۴ دوربین تعبیه شده است. دوربین اصلی دارای رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن باید به ماکرو ۲ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق قرار دارد. در کل دوربین‌ها کیفیت قابل قبولی دارند ولی اگر حالت شب دوربین اهمیت زیادی برای شما دارد، باید بگوییم که فعال‌سازی این مشخصه برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور چندان اثرگذار نیست. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند.

در نهایت برای جمع‌بندی باید بگوییم که گوشی پوکو M5s ارزش خرید بالایی دارد و به‌خصوص باید به چیپست جذاب آن اشاره کنیم. ظرفیت بالای باتری هم یکی دیگر از نکات مثبت آن محسوب می‌شود و در ضمن نباید نمایشگر جذاب آن را از قلم بیندازیم. به طور کلی توصیه می‌کنیم اگر نهایت بودجه‌ی شما در حد و اندازه‌ی قیمت این گوشی است، بدون شک باید آن را به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی در نظر بگیرید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مرکز پژوهش‌های مجلس با طرح موسوم به صیانت پلاس مخالفت کرد

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا