تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی لنز کلیپسی موبایل ۳۶X؛ گران‌قیمت با زوم ۳۶ برابری

اگر دوست دارید در فواصل دور فیلمبرداری و عکاسی کنید، لزوما نباید دوربین‌های DSLR با لنزهای گران‌قیمت تهیه کنید. خوشبختانه برای موبایل‌ها هم لنزهای کلیپسی متنوعی ارائه شده که امکانات جذابی ارائه می‌دهند. در این ویدیو لنز کلیپسی موبایل ۳۶X را مورد بررسی قرار می‌دهیم که می‌تواند زوم ۳۶ برابری را برای گوشی شما به ارمغان بیاورد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در جعبه‌ی این محصول شاهد یک هارد کیس هستیم که خود لنز و دیگر لوازم جانبی آن در این کیس تعبیه شده‌اند. از بین این لوازم جانبی می‌توانیم به شاتر دوربین اشاره کنیم که از دو دکمه برای اندروید و iOS بهره می‌برد. یک قطعه‌ی پلاستیکی هم دیده می‌شود که می‌توانید این قطعه را روی چشم خود قرار دهید تا بدون نیاز به دوربین، امکان استفاده از لنز را پیدا کنید. سه‌پایه‌ی کوچکی هم درون کیس قرار دارد که البته کیفیت چندان خوبی ندارد ولی در کل کار‌راه‌انداز است.

و حالا باید به خود لنز و کیفیت ساخت آن بپردازیم. وزن آن کمتر از حد انتظار است و از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد. دو بخش بر روی لنز قرار دارد که یک بخش برای زوم کردن و بخش دیگر برای فوکوس کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لنز از هود هم بهره می‌برد که برای عکاسی در مناطق آفتابی مثمر ثمر واقع می‌شود.

بررسی اسپیکر بلوتوثی ترانیو ۲B3؛ طراحی مدرن و کیفیت بالا

طبق بررسی‌های صورت گرفته، با استفاده از این لنز می‌توانید منظره‌ی قرار گرفته در فاصله تقریبا ۲ کیلومتری را با جزئیات قابل توجهی تماشا کنید. از بین نکات منفی لنز کلیپسی موبایل ۳۶X باید بگوییم که کیفیت سه‌پایه اصلا خوب نیست و چندان نباید روی آن حساب کنید. کیفیت ساخت بدنه هم اگرچه در کل قابل قبول نیست، اما در بعضی نقاط کیفیت آن پایین‌تر از حد انتظار است. اما در کل اگر برای موبایل خود به دنبال یک لنز زوم دوربرد هستید، این محصول می‌تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند. در حال حاضر با پرداخت حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌توانید لنز کلیپسی موبایل ۳۶X را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
طریقه فعال سازی گوشی شیائومی

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

در یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا