لپ تاپ

اپل همچنان در حال توسعه «حالت کم مصرف» برای اپل واچ است

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ اعلام کرده که ویژگی «حالت کم ‌مصرف» اپل واچ همچنان در دست توسعه قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری همزمان با عرضه عمومی watchOS 9 معرفی خواهد شد.

ادعای گورمن در حالی مطرح شده که اپل واچ همین حالا نیز از یک «حالت ذخیره انرژی» بهره‌مند است و در آن تنها با نشان دادن ساعت روی نمایشگر، میزان باتری کمتری مصرف می‌کند. با این وجود گورمن می‌گوید ویژگی گسترش یافته «حالت کم مصرف» اجازه استفاده از باقی اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌ها را نیز فراهم می‌کند.

البته گفتنی است که گورمن حدود چهار ماه پیش برای نخستین بار به این ویژگی اشاره کرده بود اما اپل هنگام معرفی watchOS 9 در رویداد WWDC 2022 هیچ اشاره‌ای به این ویژگی نکرد.  

اطلاعات تازه از حالت کم مصرف احتمالی اپل واچ

اطلاعات احتمالی از ویژگی حالت کم مصرف اپل واچ

با وجود سکوت اپل در خصوص این مورد، گورمن عقیده دارد معرفی نشدن ویژگی مذکور طی رویداد WWDC 2022 نشانه کنار گذاشته شدن آن نیست و همچنان محتمل است که اپل آن را مانند «Lockdown Mode» در iOS 16 پس از رویداد WWDC معرفی کند.

انتظار می‌رود watchOS 9 حول و حوش ماه سپتامبر و همراه با اپل واچ سری 8 عرضه شود؛ نسل جدیدی که با استناد به گمانه‌زنی‌ها احتمالا یک اپل واچ SE جدید به همراه یک نسخه جان سخت یا اکستریم را شامل خواهد شد.

اطلاعات تازه از حالت کم مصرف احتمالی اپل واچ

در پایان همچنین بد نیست به این مورد نیز اشاره کنیم که طبق گفته‌های پیشین گورمن، ویژگی حالت کم مصرف ممکن است یک قابلیت سخت‌افزاری و انحصاری باشد که استفاده از آن تنها محدود به سری 8 اپل واچ و دیگر مدل‌های جدید شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۲۲ آبان ۱۴۰۱)

اگرچه گورمن سابقه خوبی در انتشار اطلاعات محصولات آینده اپل و قابلیت‌های آن‌ها دارد، اما برای بررسی صحت گفته‌های اخیرش باید تا معرفی نسل بعدی اپل واچ و همچنین انتشار watchOS 9 صبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا