لپ تاپ

اپل تولید آزمایشی سری آیفون 14 را آغاز کرد؛ تولید انبوه از ماه آینده

طبق جدیدترین گزارش‌های موجود، اپل تولید آزمایشی گوشی‌های هوشمند سری آیفون 14 را آغاز کرده است و انتظار دارد تا این گوشی‌ها بیشتر از مدل‌های قبلی آیفون فروش داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که تولید انبوه آن‌ها ماه آینده آغاز می‌شود.

نشریه کره‌ای ITHome ادعا می‌کند که تولید آزمایشی سری آیفون 14 اپل آغاز شده و این شرکت قصد دارد تا تولید انبوه این گوشی را در ماه آگوست آغاز کند. در ادامه این گزارش گفته شده که غول فناوری مستقر در کوپرتینو به تامین‌کنندگان خود اطلاع داده که فروش اولیه سری جدید آیفون 14 بیشتر از سری آیفون 13 خواهد بود که سال گذشته عرضه شده است.

امیدواری نسبت به فروش آیفون 14

آیفون 14

در همین حال، بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اگر اقتصادهای بزرگ جهان وارد رکود شوند، نسل بعدی گوشی‌های آیفون اپل می‌توانند در سطح جهانی عملکرد بسیار خوبی در صنعت گوشی داشته باشند. با وجود اینکه به نظر می‌رسد تقاضای کلی گوشی‌های موبایل در حال کاهش است، اپل از نظر فروش عملکرد بسیار خوبی داشته و حالا انتظار می‌رود عملکرد خوب خود را ادامه دهید.

اخیرا در گزارشی گفته شده بود که قیمت آیفون‌های سری 14 اپل به دلایل زیادی از جمله افزایش قیمت مواد اولیه، محدودیت‌های عرضه و سایر دلایل اقتصادی می‌توانند 100 دلار بیشتر از مدل قبلی باشد. علاوه بر این، گفته شده بود که آیفون 14 مکس احتمالا بخاطر مشکلات زنجیره تامین با تاخیر وارد بازار می‌شود.

هرچند زمان دقیق معرفی گوشی‌های سری آیفون 14 اپل هنوز مشخص نشده، اما برخی شایعات به تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) اشاره داشتند. انتظار می‌رود امسال هم غول فناوری از چهار گوشی جدید رونمایی کند، اما دیگر خبری از مدل مینی نخواهد بود و این گوشی جای خود را به مدل مکس یا پلاس می‌دهد؛ گوشی هوشمندی که مانند مدل پرو مکس نمایشگر 6.7 اینچی خواهد داشت.

شاید این مطلب جذاب باشد
چین با هوش مصنوعی میزان وفاداری اعضای حزب کمونیست را ارزیابی می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا