لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

آنر ۸۰ پرو پلاس شاید با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود

با توجه به شایعه‌ای که به‌تازگی در رابطه با گوشی آنر ۸۰ پرو پلاس منتشر شده، به نظر می‌رسد این گوشی قرار است با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی در دسترس قرار بگیرد.

اینطور که از خبرها متوجه شده‌ایم، ظاهرا آنر قصد دارد به‌زودی از سه گوشی اندرویدی جدید رونمایی کند که یکی از آن‌ها ترکیب سخت‌افزاری قدرتمندی خواهد داشت. این گوشی آنر ۸۰ پرو پلاس است که گفته می‌شود به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی مجهز خواهد شد. البته آنر ۸۰ پرو پلاس قرار است به همراه دو مدل دیگر رونمایی و عرضه شود اما آن دو از مدل پرو پلاس ضعیف‌تر خواهند بود. پیش‌تر هم در رابطه با تجهیز آنر ۸۰ پرو پلاس به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شنیده بودیم که با افشای دوباره‌ی اطلاعات مربوط به آن توسط Digital Chat Station به صحت آن اطمینان بیشتری پیدا کرده‌ایم.

طبق گفته‌های این افشاگر، دو گوشی دیگر از پردازنده‌های دایمنسیتی ۱۰۸۰ و اسنپدراگون ۷۷۸G به عنوان قلب تپنده و دوربین ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. مدل نخست یعنی دایمنسیتی ۱۰۸۰ پردازنده‌ای است ۶ نانومتری با ۸ هسته که دو هسته‌ی آن از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و شش هسته‌ی دیگر از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲٬۰ گیگاهرتز هستند. از آن طرف اسنپدراگون ۷۷۸G پردازنده‌ای است که از یک هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز، سه هسته دیگر از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۴ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیفون ۱۴ پرو مکس در تست‌ها گلکسی S22 اولترا را نابود کرد

با این توان پردازشی و مشخصات دوربین، به نظر می‌رسد مدلی که به تراشه‌ی مدیاتک مجهز شده جانشین آنر ۷۰ و مدل مجهز به تراشه‌ی کوالکام هم جانشین آنر ۷۰ پرو خواهند بود. آنر ۸۰ پرو پلاس هم قاعدتا باید جانشین ۷۰ پرو پلاس باشد. همچنین افشاگر یادشده ادعا کرده که یک یا دو مدل از آن‌ها با شارژر ۶۶ واتی و یک مدل هم با شارژ ۱۰۰ واتی راهی بازار خواهند شد.

در رابطه با تاریخ رونمایی، عرضه و یا قیمت این گوشی‌های جدید اطلاعات زیادی در اختیار نداریم و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر از سوی آنر بمانیم.

منبع: NotebookCheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا