خودرو و حمل‌و‌نقللپ تاپلوازم جانبی

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ با قدرت ۴۰۷ اسب بخار معرفی شد

دلایل زیادی برای دوست داشتن آئودی RS3 وجود دارد و اکنون به آن‌ها چند دلیل دیگر را نیز می‌توان اضافه کرد. این شرکت بزرگ خودروسازی نسخه‌ای ویژه و متفاوت از آئودی RS3 با نام پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ معرفی کرده که از شش ویژگی جدید نسبت به مدل استاندارد این خودرو بهره می‌برد. نسخه‌ی جدید آئودی پرفورمنس RS3 با موتور ۵ سیلندر خطی توربوشارژر ۴۰۷ اسب بخاری با حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت روانه‌ی بازار خواهد شد. متاسفانه تنها ۳۰۰ دستگاه از مدل پرفورمنس ادیشن تولید می‌شود که هیچ‌کدام از آن‌ها وارد بازار آمریکای شمالی نخواهد شد.

اگر از لحاظ قدرتی این خودروی جدید را بررسی کنیم در می‌یابیم که آئودی کمی بوست توربو را نسبت به قبل افزایش داده که با تغییرات اگزوز برای قدرت بیشتر و ارائه‌ی صدای جذاب‌تر تکمیل می‌شود. به لطف این تغییرات اعمال شده نه تنها بیشینه قدرت این خودرو افزایش یافته، بلکه گشتاور ۵۰۰ نیوتن متری آن نیز از دور پایین‌تر ۲۲۵۰ تا ۵۷۰۰ در دسترس راننده قرار دارد. باید اشاره کنیم که این قدرت همچنان از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه Stronic به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ را در عرض ۳.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023

اگر در مسیری صاف و هموار قرار دارید، پای خود را از پدال گاز این خودرو برندارید تا حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودروی قدرتمند شما را به اوج هیجان برساند. این سرعت نسبت به RS3 استاندارد بیشتر بوده و بر اساس ادعای آئودی، RS3 پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ سریع‌ترین وسیله نقلیه در کلاس خود است. با این حال، برای رسیدن به این سرعت باید آپشن پکیج RS Plus Dynamic را خریداری نمایید. آئودی تغییری را در سیستم تعلیق این خودرو اعمال نکرده؛ زیرا به اندازه کافی کارآمد و توانمند است. اما قابلیت تطبیق‌پذیری شاسی به صورت استاندارد به آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن اضافه شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
قابلیت Drop برای انتقال داده بین کامپیوتر و گوشی به مایکروسافت اج می‌آید

دیسک‌های ترمز کربن سرامیکی هم به صورت استاندارد در این خودرو تعبیه شده است. همچنین آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ با رینگ‌های ۱۹ اینچی و تایرهای پیرلی P Zero تروفئو R در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. روی بدنه و از نظر ظاهری دیفیوزر سیاه رنگی در عقب به همراه نشان آئودی نصب شده و رنگ‌های مختلفی مانند آبی، خاکستری، مشکی و سفید را می‌توان به دلخواه خود برای این خودرو سفارش داد.

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023

درون کابین آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ از صندلی‌های استاندارد با پوشش میکروفیبر دینامیکا و چرم ناپا استفاده است. همچنین ترکیب رنگ آبی Mercato با سایر اجزای تیره کابین، تضاد بسیار زیبایی را ایجاد کرده که در همه چیز از کمربند ایمنی گرفته تا پانل درها دیده می‌شود و بر جذابیت این خودرو افزوده است. نمایشگر لمسی ۱۰,۱ اینچی این خودروی قدرتمند دارای پس‌زمینه کربنی بوده و نشان ویژه «یک از سیصد» به طور برجسته با تزئینات کربنی روی داشبورد و سمت سرنشین جلو به چشم می‌خورد.

در نهایت باید اشاره کنیم که قیمت آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ از ۸۷۰۰۰ یورو شروع می شود و از اوایل سال ۲۰۲۳ در نمایندگی‌های این گروه خودروساز در دسترس مشتریان علاقه مند قرار خواهد گرفت.

منبع: Motor 1

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا