تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

گلکسی واچ ۵ در برابر واچ ۴؛ جدال ساعت‌های هوشمند سامسونگ

در این ویدیو قصد داریم مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ را با مدل ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ بررسی کنیم تا ببینیم نسبت به یکدیگر چه تغییراتی عملی شده و آیا مدل جدید یک ارتقای قابل توجه محسوب می‌شود یا نه.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در رابطه با دلیل انتخاب این دو مدل برای مقایسه باید بگوییم که هر دو ساعت قیمت جهانی مشابهی دارند و از نظر ظاهری هم تفاوت خاصی بین این دو مدل دیده نمی‌شود. از نظر اندازه‌ی نمایشگر، تفاوت بین دو مدل اصلا محسوس نیست و چیپست استفاده شده برای هر دو یکسان است.

برای تست کردن هم در ابتدا حالت خواب این دو مورد بررسی قرار گرفته است. روش صورت گرفته هم این است بعد از بیدار شدن در نیمه شب، تشخیص خواب و بیدار بودن کاربر بررسی شده. گلکسی واچ ۵ با دقت بالایی این تست را پشت سر گذاشته و توانسته خواب و بیدار بودن را به خوبی تشخیص دهد. ولی گلکسی واچ ۴ در این زمینه عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده است.

در زمینه‌ی رم و حافظه داخلی هم هر دو مدل به ترتیب از ظرفیت ۱.۵ و ۱۶ گیگابایت ظرفیت بهره می‌برند. از نظر باتری باید بگوییم که مدل گلکسی واچ ۵ از باتری ۲۸۴ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و واچ ۴ مبتنی بر باتری ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی است. گلکسی واچ ۵ به دلیل افزایش سنسورها، از نظر عمر باتری عملکرد بسیار ضعیف‌تری دارد. طبق بررسی صورت گرفته، باتری واچ ۵ حدود ۱۱ ساعت دوام آورده ولی واچ ۴ توانسته حدود ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

شاید این مطلب جذاب باشد
آمریکا فروش تراشه به چین را محدود‌تر کرد

در زمینه‌ی عملکرد نمایشگر زیر نور خورشید هم در کل به نظر می‌رسد نمایشگر واچ ۵ روشنایی بیشتری ارائه می‌دهد. مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ مناسب کاربرانی که مچ دست کوچکی دارند. اما اگر مشاهده‌ی محتوای نوتیفیکیشن‌ها اهمیت زیادی برای شما دارد، بهتر است مدل ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ را بخرید.

در حال حاضر مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ با قیمت حدود ۷ میلیون تومان در دیجی‌کالا فروخته می‌شود و با پرداخت حدود ۴ میلیون تومان می‌توانید مدل ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا